پرچم ایران ارثیه احمدی‌نژاد نیست/ این حرکت ناپسند است

واجد نقاط قوت و فاقد ضعف های دولت قبلی باشد.

امام جمعه زاهدان با اشاره به این که برای برپایی انتخاباتی ایده آل باید حساسیت‌های اجتماعی تحریک شود و شور و هیجان انتخاباتی صورت گیرد، افزود: مردم ایران باید با افکاری انباشته و اندیشه فعال و فراتر از مسائل قومی و منطقه ای و مذهبی و سیاسی‌ محض وارد عرصه انتخابات شوند و به رهنمودهای رهبر انقلاب مبنی بر حضور حداکثری جامه عمل بپوشانند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در روزهای مانده به شروع انتخابات هیچ مسٱله ای مهم تر و تعیین کننده تر از «آرمش اجتماعی» در فضای جامعه نیست. دشمن در تلاش است تا با تبلیغات سوء این آرامش را بر هم زده و حضور مردم را کمرنگ جلوه دهد؛ اما مردم بصیر و آگاه ایران با ولایت مداری و هوشمندانه با حفظ آرامش اجتماعی خود بار دیگر نقشه های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

پرچم ایران برای ملت ایران

وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: رییس جمهور به عنوان مؤثرترین عامل در حفظ آرامش اجتماعی است و نباید سخنانی را بر زبان بیاورد که این آرامش را برهم بزند، پرچم جمهوری اسلامی ایران متعلق به یک کشور است و اهدای این پرچم به شخصی دیگر جای گله و شکایت دارد و اشتباه است.

آیت الله سلیمانی در پایان اذعان داشت: پرچم ایران حق شخصی و ارثیه وی نبوده و حتی در حوزه اختیارات او هم نیست که به فرد دیگری تحویل دهد. این حرکت حرکتی ناپسند است.

امام جمعه زاهدان گفت: امروز ایران اسلامی به عنوان الگو و نمونه ای بارز برای کشورهای منطقه است و حضور پرشور و همه جانبه مردم ایران در انتخابات آینده بر بیداری اسلامی در جهان اسلام تاثیر گذار خواهد بود.

گفتنی است، محمود احمدی نژاد در سفر استانی خود به استان اصفهان در آستانه یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و در جمع مردم در میدان نقش جهان،‌‌‌ «پرچم» را به دستان «اسفندیار رحیم مشایی» سپرد. وی مشابه این حرکت را نیز در سفر به استان سمنان انجام داده بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:, | 16:24 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |