گزارشی از حادثه 9 کشته و مجروح در اندیمشک/ وانت باری وسیله رفت و آمد روستا بوده است

به گزارش خبرنگار رهیاب نیوز از اندیمشک،بخش الوار و گرمسیر، دارای روستا های فراوانی است که وضعیت راه ارتباطی آنها دارای مشکلات فراوانی است، یکی از این روستا ها، روستای “در گنبد امام زاده شیخ باریک آب”  که به روستای ” شیخ باریک آب”  معروف است. این روستا حدود ۱۰ کیلومتر جاده خاکی دارد که امکان تردد ماشین های سواری و یا سبک به این روستا وجود ندارد ، اما چون در نهایت برای ورود به این روستا بایستی از این مسیرعبور کنند به همین دلیل عبور و مرور به این روستا از طریق وانت بار و نیسان انجام می شود.

از آنچایی که این مسیر تنها راه دسترسی حدود ۱۰۰ خانوار به شهرستان اندیمشک است، بصورت روزانه تردد افراد به این روستا و آبادی های اطراف از طریق این ماشین های باری انجام می شود.

به گفته پیام شیخ قلاوند برادر زاده متوفیان، حادثه در ساعت حدود ۸ صبح موقعی که عده ای از اهالی روستا برای رفتن به اندیمشک مثل همیشه سوار بر نیسان وانت شده بودند، در حدود فاصله ۱۰ کیلومتری از روستا جایی که جاده پیچ تندی دارد اتفاق افتاده است. در این قسمت از جاده بعلت پیچ بدی که و جود داشته است و همچنین وضعیت نامطلوب جاده کنترل ماشین از دست راننده خارج شده و ماشین واژگون می شود که منجر به فوت شدن سه نفر از سرنشینان و زخمی شده ۶ نفر دیگر می شود.

وی افزود: کشته شدگان به اسامی علی شیخ قلاوند، امید شیخ قلاوند و امیر محمد شیخ قلاوند می باشند که دو تای اول برادر و سومی نوه علی شیخ قلاوند می باشد که دوتای آنها در دم جان باخته و یک نفر دیگر پس از چند دقیقه بصورت دفعی جان خود را از دست داده است.

شیخ قلاوند در ادامه تصریح کرد: این قسمت از جاده که حادثه در آن رخ داده است دارای پیچ تندی است که همیشه احتمال وقوع حادثه در آن وجود دارد و اگر مسئولین هرچه زودتر به آن رسیدگی نکنند قطعاً منجر به وقوع حوادث اینچنینی خواهد شد، همچنین با توجه به اینکه این جاده تنها راه ارتباطی این افراد است اگر به وضعیت کلی این جاده رسیدگی نشود با توجه به سختی تردد به روستا امکان مهاجرت اهالی آن به شهر وجود دارد.

وی گفت: مسئولین شهری از جمله فرماندار و نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی در بازدیدهایی که از روستا در ماههای اخیر داشته اند با وضعیت جاده و روستا و مشکلات آن از نزدیک آگاهی پیدا کرده اند و پیگیری هایی نیز دز این زمینه داشته اند، امام متأسفانه طبق گفته مسئولین تاکنون اعتبار کافی برای این پروژه تأمین نشده است. اما طبق گفته فرماندار:” به جد پیگری مسئله هستیم و رفع مشکل این منطقه و جاده از اولویت های ما می باشد.”

گفتنی است روستای شیخ باریک آب از روستا های بخش الوار گرمسیر شهرستان اندیمشک می باشد که با توجه به ظرفیت ها زیارتی و طبیعی سالانه پذیرای عده زیادی از هموطنانمان می باشد اما بعلت نبود جاده مناسب تردد بهن به سختی انجام می شود به نحوی که طبق گفته اهالی کسانی که می خواهند با ماشین سواری به این روستا  عزیمت کنند یا در وسط راه ماشین خود را پارک کرده و باوسیله دیگری به روستا می آیند و یا اینکه در میان را از قصد صفر به این روستا پشیمان می شود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:, | 22:18 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |