کاهش 20 درصدی جرائم در ماه مبارک رمضان

سردار رادان بعداظهر سه شنبه 15 مرداد در جمع خبرنگاران در حاشیه آیین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی لرستان در خرم آباد بیان داشت: در ماه مبارک رمضان انواع جرائم در کشور با کاهش 20 درصدی مواجه بوده که این بیانگر این است که اگر رفتارهای دینی در جامعه رواج پیدا کند شاهد کاهش جرائم خواهیم بود.

 

وی در ادامه از افزایش چشمگیر کشفیات مواد مخدر در چهار ماهه اول سال خبر داد و افزود: در این مدت 165 تن انواع مخدر از سوداگران مرگ کشف شده است.

 

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه دستاوردهای خوبی از انسداد مرزهای زمینی برای جلوگیری از ورود مواد مخدر به کشور بدست آمده است گفت: با این حال قاچاقچیان مواد مخدر برای ورود مواد بداخل کشور به مسیر دریایی روی آورده اند که امیدواریم با یک برنامه ریزی بتوانیم مرزهای دریایی را هم به ماند مرزهای زمینی به روی قاچاقچیان ببندیم.

 

رادان با اشاره به دستاوردهای اجرای طرح پلیس افتخاری خاطرنشان کرد: پلیس افتخاری در ماموریت های مختلف به کمک نیروی انتظامی آمده است.وی افزود: از مردم و جوانان در قالب پلیس افتخاری محله و منطقه استفاده می کنیم و در این حوزه تابحال نتایج خوبی نیز بدست آورده ایم.

 

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور همچنین از اتمام طرح بازآمایش فرماندهی انتظامی کل استانها خبر داد و گفت: امیدواریم که با اتمام این طرح استانهایی مانند لرستان از حیث ارتقاء کلانتری ها و پاسگاهها رشد کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, | 4:2 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |