روز قدس، روز اسلام است.

امام خمینی (ره) روز قدس را تنها برای حمایت از فلسطینیان انتخاب نکرد. امام مثل همه حرکتهای انقلابیشان هدفی بزرگ را دنبال می کرد که حمایت از بیت المقدس بهانه ای برای آن اهداف بود. متن پیام ایشان در 25/5/58 و تبیین اهداف روز قدس به تنهایی کافی است تا هر خواننده ای را به عمق اندیشه های امام رهنمون سازد؛ لذا بدون هیچ کم و زیادی متن سخنرانی حضرت امام خمینی(ره) را بیان می کنیم شاید از نکات آن پند بگیریم:

روز قدس، روزی است که اسلام را باید احیاءکرد و احیاء بکنیم و قوانین اسلام در ممالک اسلامی اجرا بشود. روز قدس، روزی است که باید به همه ابرقدرت ها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما به واسطه عمال خبیث شما،واقع نخواهد شد. روز قدس، روز حیات اسلام است، باید مسلمین به هوش بیایند، باید بفهمند قدرتی را که مسلمین دارند، قدرت های مادی، قدرت های معنوی. مسلمین که یک میلیارد جمعیت هستند و پشتوانه خدائی دارند و اسلام پشتوانه آنهاست و ایمان پشتوانه آنهاست، از چه باید بترسند؟

ما با یک جمعیت کمی در مقابل دشمنهای زیاد، دشمن های بسیار، قیام کردیم و ابرقدرت ها را شکست دادیم و کسی گمان نکند که دیگر بعضی از این قشرهای فاسد،بعضی از این چپ روهای آمریکائی یا غیر آمریکائی بتوانند در این مملکت اظهار وجود کنند. آن روز که ما بخواهیم و ملت ما بخواهند،در ظرف چند ساعت تمام آنها به زباله دان های فنا خواهند ریخته شد. ملت بزرگ ما دیگر از این حرکات مذبوحانه نخواهد ترسید و حرکات اسرائیل در جنوب لبنان و نسبت به فلسطین، همین حرکات مذبوحانه است، حرکاتی است که اواخر عمر اشخاص فاسد، می کنند چنانچه شاه ما، شاه مخلوع ایران این حرکات را کرد و منتهی به فنا شد. دولت های عالم بدانند که اسلام شکست بردار نیست، اسلام و تعالیم قرآن بر همه ممالک باید غلبه کند، دین باید دین الهی باشد، اسلام دین خداست و باید در همه اقطار، اسلام پیشروی کند.

روز قدس، اعلام یک چنین مطلبی است، اعلام به این است که مسلمین به پیش! برای پیشرفت در همه اقطار عالم. روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است، روز حکومت اسلامی است، روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها، بیرق آن برافراشته شود، روزی است که باید به ابرقدرت ها فهماند که دیگر آنها نمی توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم (ص) می دانم و روزی است که باید ما، تمام قوای خودمان را مجهز کنیم و مسلمین از آن انزوائی که آنها را کشانده بودند، خارج شوند و با تمام قدرت و قوت در مقابل اجانب بایستند و ما در مقابل اجانب، با تمام قوا ایستاده ایم و نخواهیم اجازه داد کسان دیگر در مملکت ما دخالت کنند و مسلمین نباید اجازه بدهند که کسان دیگر در ممالکشان دخالت کنند.

در روز قدس، ملتها باید به حکومت هائی که خائن هستند،هشدار دهند. روز قدس، روزی است که ما خواهیم فهمید چه اشخاصی و چه رژیم هائی با توطئه گرهای بین المللی موافقت دارند وبا اسلام مخالفت. آنهائی که شرکت ندارند، مخالف با اسلام هستند و موافق با اسرائیل و آنهائی که شرکت کردند، متعهد هستند و موافق با اسلام و مخالف با دشمنان اسلام که در راس آنها آمریکا و اسرائیل است . روز امتیاز حق از باطل است، روز جدائی حق و باطل است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 11 مرداد 1392برچسب:, | 1:28 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |