شهید حاج عبداحسین برونسی

 


پدرش سکتـــــه کرده بود،دکترها غیر مستقیم گفتن که روزهای آخرِ زندگیش اش است.

 زنگ زدم بهش خبر دادم گفت : اینجا شرایط طوریه که نمی تونم بیام عقب،حتی اگر خدایی نکرده پدر از دنیـــــــا بره!

 با پرخاش گفتم : این چه حــــرفیه شما می زنی ؟

 گفت : ملاحظه جبهـــــه و جنـــــگ از هر چیر دیگه ای واجب تره !

 گفتم پس اگر خدایی نکرده اتفاقی افتاد،چه کار کنیم ؟

 آهسته و با اندوه گفت : ببرین دفنــــــش کنین!!!

 چند روز بعد همین طور هم شد !

 با چند واسطه پیدایش کردم و بالاخره تلفنی بهشون گفتم : بابات به رحمت خــــــدا رفت!

 آهسته از پشت تلفن گفت : انا لله و انا الیه راجعـــــــون.

 گفتم :ما هنوز جنازه را دفـن نکردیم!

 گفت:برای چی ؟

 گفتم : این جا همه منتظرن شما بیاین!

 گفت :اون دفعه که زنگ زدی،هنوز عملیــــــات شروع نشده بود،حالا که
 شروع شده ،دیگه اصلا نمیتونم بیام!

 الان توی جبهه بیشتر به من احتیاج هست، خودتون ببرین جنازه رو دفن کنین !

 .: شهید عبدالحسین برونسی :.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:, | 17:6 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |