بازخوانی اقدامات تروریست ها در رمضان خونین اهواز

در ماه رمضان سال 84 بود که تروریست‌های موسوم به خلق عرب در اقدامی ناجوانمردانه و حرکتی تروریستی مردم روزه‌دار اهواز را به خاک و خون کشیدند و مردم مؤمن خوزستان را عزادار کردند.


دو انفجار با فاصله زمانی نزدیك به هم كه در حوالی وقت افطار و در خیابان اصلی شهر یعنی خیابان نادری اهواز روی داد.
انفجار در یک مرکز خرید که منجر به شهادت حداقل ۶ نفر شد و نیز بیش از ۱۰۰ نفر زخمی بر جای گذاشت. این انفجار در زمانی رخ داد که بسیاری از هم‌وطنان خوزستانی برای خرید به خیابان پر تردد اهواز آمده بودند.


تا کنون مستندات، اطلاعات و همچنین اعترافات عوامل دستگیر‌شده این حادثه حاكی از سرسپردگی دستگیرشدگان به عوامل و گروهك‌های تجزیه‌طلب خلق عرب و معاند و نیز ارتباط این افراد با سران معلوم‌الحال و جیره‌خوار سرویس‌های اطلاعاتی در خارج از كشور به ویژه انگلیس بوده است و تحریك مستقیم و غیرمستقیم آنان در بر هم زدن امنیت و آسایش شهروندان عزیز و ریختن خون افراد بی‌گناه محرز گردیده است.


نیروهای اطلاعاتی و نظامی انگلستان و آمریکا علاوه بر آموزش تروریست‌هایی كه اقدام به بمب‌گذاری و ایجاد ناآرامی در استان خوزستان نموده بودند، مقادیر قابل توجهی پول و سلاح‌های مختلف را نیز در اختیار آنان قرار داده بوند.


عوامل اصلی پشت پرده این بمب‌گذاری‌ها چند تن از سران گروهک‌های تروریستی خلق عرب به نام‌های "حبیب نبگان" (گروهک تروریستی موسوم به حركة النضال العربی لتحریر الأحواز) و "محمود مشاوی" (گروهک تروریستی موسوم به جبهة العربیة لتحریر الأحواز) بودند كه از طریق عوامل خارجی پشتیبانی و در چند كشور از جمله انگلیس و كانادا آموزش‌هایی دیده بودند و از طریق اینترنت و پست با این كشورها در ارتباط بودند.

حبیب نبگان رهبری گروه تروریستی «حركة النضال العربی لتحریر الأحواز» را که یکی از زیرشاخه‌های گروه تروریستی خلق عرب است، بر عهده دارد. او مسئولیت 14 عملیات تروریستی را بر عهده گرفت و سپس از ایران گریخت و هم‌اکنون ساکن دانمارک است و به فعالیت‌هایش ادامه می‌دهد.


 محمود مشاوی (محمود حسین مشاوی) سرکرده گروهک تروریستی موسوم به جبهة العربیة لتحریر الأحواز است که بعد از اشغال عراق از ترس جانش به اروپا می‌گریزد. این گروهک تروریستی از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون ده‌ها عملیات تروریستی وخرابکاری را هدایت کرده است که در این اقدامات ده‌ها شهروند خوزستانی جان خود را از دست داده یا مصدوم شده‌اند.
این گروهک همچنین ستون پنجم ارتش عراق در جریان جنگ تحمیلی محسوب می‌شد و اعضای این گروه در عراق ضمن تأسیس تشکیل ارتش باصطلاح خوزستانی‌ها چندین بار علیه نیروی‌های ایران وارد جنگ شدند.
فرد یاد شده بعد از اشغال عراق به اروپا گریخت و در حال حاضر در پناه این کشورهای غربی فعالیت‌های حقوق بشری ـ شما بخوانید تروریستی ـ انجام می‌دهد؟!


در پایان لازم به ذکر است که در نتیجه عملیات‌ها و اقدامات تروریستی این گروه‌های تروریستی تا کنون، بیش از 30 نفر از هم‌وطنان خوزستانی کشته و 300 نفر زخمی شده‌اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:, | 19:4 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |