قانون عفاف و حجاب را در جامعه اجرا کنید

رقیه موسی‌پسندی مادر شهید علیرضا جاری گفت: پسرم علیرضا با سن کمی که داشت به فرمان امام زمانش لبیک گفت و عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شد و در عملیات کربلای پنج به شهادت رسید و بعد از ۹ سال گمنامی به آغوش خانواده بازگشت.

این مادر شهید با بیان این که خون شهید با ارزش است، اما حجاب از آن با ارزش‌تر، افزود: پسرم برای حفظ حجاب که یک گوهر و هدیه اسلام است به شهادت رسید، اما امروز در جامعه ما بدحجابی به شکل گسترده‌ای به چشم می‌خورد.

وی بیان داشت: در مناطق حاشیه‌ دریای خزر که جزو مناطق توریستی است، بسیاری از مسافران فکر می‌کنند هر کاری که دلشان می‌خواهد و هر طوری که آنها به قول خودشان راحت باشند، می‌توانند زندگی کنند.

موسی پسندی با گله‌مندی از مسئولان ذیربط و با اشاره به اینکه خیلی‌ها ادعا می‌کنند که ما ادامه‌دهنده راه شهدا هستیم، اما وقتی با این وضعیت روبرو می‌شوند هیچ کاری انجام نمی‌دهند، تأکید کرد: چرا با این دسته از کسانی که می‌خواهند جامعه اسلامی را مثل غرب کنند و زمانی هم که خانواده‌های متعهد به آنها امر به معروف می‌کنند، به این افراد که برهنگی یعنی همان فرهنگ حیوانی را فرهنگ خطاب می‌کنند و در بین جوانان ترویج می‌دهند، برخوردی صورت نمی‌گیرد.

مادر شهید علیرضا جاری با بیان اینکه بحث حجاب فقط برای زنان نیست و آقایان نیز باید رعایت کنند، خاطرنشان کرد: بعضی آقایان خیلی راحت با لباس راحتی در خیابان‌ها می‌گردند، در گذشته کسی جرأت پیدا نمی‌کرد بدحجاب باشد، نمی‌دانم اکنون این جرأت را از کجا پیدا کرده‌اند.

رقیه موسی‌پسندی اظهار داشت: جوانان امروز روحیه شهادت‌طلبی و ایثارشان برای حفظ ارزش‌های اسلامی کمتر از شهدای ما نیست و به راستی که جوانان سرمایه‌های جامعه‌اند.

به گزارش فارس، شهید علیرضا جاری در عملیات کربلای پنج با اصابت گلوله به پاهایش زخمی شد با توجه به شرایط و پیش روی دشمن نتوانستند آن را به عقب برگردانند و دشمن با تیر خلاصی او را به شهادت رساند.

این شهید چندین سال در گمنامی بود و سرانجام در تیرماه سال ۷۴ پیکر پاکش را پیدا کردند و به آغوش خانواده بازگشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 6 مرداد 1392برچسب:, | 5:43 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |