آیا خیابان‌های شهر شور و شعور حسینی محل نمایش ابتذال و برهنگی است؟

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زنجان در نامه سرگشاده ای اعلام کرد: همه به یاد داریم که مقام معظم رهبری فرموده اند: «ما به آحاد ملت عزیز عرض کردیم و گفتیم که امر به معروف و نهی از منکر، این واجب الهی را به پا دارید.»

چه روزهایی است، مردمانی که حامیان و مرزداران حجاب و عفاف هستند مورد بی لطفی قرار می گیرند، اندک اشخاصی که امر به معروف و نهی از منکر می کنند هم مورد بی احترامی قرار می گیرند.

شخصی که در این ماه مبارک نهی از منکر می کند مورد توهین و ضرب و شتم قرار می گیرد و با بی اعتنایی افراد مسئول رو به رو می شود.

مسئولان ذیربط باید موضع خود را در چنین مواردی کاملا صریح برای مردم بیان کنند.

خاطیان را نیز مورد باز خواست قرار دهند تا دیگر روحیه امر به معروف و نهی از منکر در بین مردم از ترس جانشان خاموش نشود؛ به خصوص در چنین شهر کوچکی که همه آحاد مردم سریعا مطلع شده و ابراز نگرانی می کنند.

آیا خیابان های شهر شور و شعور حسینی باید محل نمایش ابتذال و فرهنگ برهنگی باشد، باید فرق خواهر مسلمان ما با فلان هنرپیشه غربی فقط در لفظ مسلمان بودن، باشد. آیا مقامات مسئول، اهالی فرهنگ و دین، مردم متدین و ما دانشگاهیان باز می توانیم ادعا کنیم که پایتخت نشین شعور حسینی هستیم.

انتظار می رود مسئولان جامعه اسلامی بخصوص کسانی که مسئول نهادهای انقلابی داعیه دار حفظ ارزش های انقلاب اسلامی هستند یار شهروندان بوده و از حقوق شهروندی آنان مبنی بر بهره مندی از جامعه ای عاری از آلودگی اخلاقی حمایت کنند.

با گذشت بیش از سه دهه از آغاز انقلاب اسلامی مراکز فرهنگ ساز، حوزویان و دانشگاهیان باید پاسخ گوی این وضعیت باشند که چرا روز به روز بدپوششی به یک هنجار تبدیل می شود.

همه آحاد ملت و مسئولان امر به معروف و نهی از منکر باید دست در دست هم داده و شرایط کنونی را تغییر دهند و در گسترش این امر واجب بکوشند و از ناهیان منکر حمایت کنند.

از همه ملت مسلمان که با رعایت شئون اسلامی، روزه داری را بر برادران و خواهران خود آسان می کنند و همه خواهرانی که در چنین روزهای گرمی در عین روزه داری حجاب خود را نیز حفظ می کنند، نهایت تقدیر را داریم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, | 23:24 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |