درگیری شدید مریم قجر با نماینده ویژه سازمان ملل در عراق
 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هفتکل سلام ، مریم رجوی عضو سرکرده منافقین در جریان صدور یک نامه با امضای "دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران" که مواضع سازمان تروریستی منافقین را بازتاب می دهد ، به فحاشی و حمله علیه نماینده ویژه سازمان ملل متحد در عراق پرداخت که با اظهاراتی به افشاگری علیه جنایات فرقه ای رجوی و همدستانش پرداخته بود.

سازمان تروریستی منافقین که از سوی "مارتین کوبلر" در تاریخ 25 تیرماه سال جاری در شورای امنیت مورد انتقاد بدلیل رفتارهای ضد انسانی اش قرار گرفته بود ، در سلسله واکنش های عصبی و همزمان با برگزاری چند تجمع اعتراضی خرد و خصوصا با تجمع در برابر سازمان ملل متحد اعتراض خود را نسبت به اطلاع رسانی نسبتا خوب کوبلر از جنایات این فرقه علیه اعضای خود در اشرف و لیبرتی ، نشان داد.

کوبلر گفته است که رجوی و سذکردگان فرقه با اعضایشان در اشرف و لیبرتی رفتاری غیر انسانی داشته و آنان را از حق ملاقات با اعضای خانواده و خصوصا مهاجرت از اشرف و خروج ازین اردوگاه به مقصد دیگری محروم کرده و تحت تدابیر شدید و با توسل به زور صد عضو این گروه تروریستی را در اشرف باقی نگهداشته اند.

سازمان تروریستی منافقین که با حمایت سازمان سیا علیه امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و کشورهای همسایه فعالیت می کند ، با صرف هزینه های بسیار زیاد در یک "دست گردان" جالب و خنده دار از جیب دوستان آمریکایی اش به جیب سناتورها ، امیدوار بود بتواند به حفظ موجودیت و بقای گروه در اشرف کمک کند.

منافقین معتقدند که اشرف علاوه بر مزیت های بحران سازی در نزدکی مرز ایران و فاصله کوتاه برای اعزام تیم های ترور و جوخه های وحشت که متشکل از تعدادی بیمار حاد روانی است، این امکان را دارند تا "مقدسات" فرقه ای و خاطرات جنایت بار خود از شکست در عملیات پیروزمندانه "مرصاد" را همچنان بعنوان یک کاتالیزور ایدئولوژیک حفظ کنند.همچنین اعضای سرکرده گروهک معتقدند با حضور در لیبرتی مزیت دور از دسترس بودن خود را دیگر نخواهند داشت و می توانند تا حدی در کنترل دستگاههای امنیتی و انتظامی عراق قرار بگیرند.

ضعف و تحلیل کلی سازمان تروریستی منافقین و پناهجویی تعدادی از عناصر این گروه که بسیار نیز قابل ملاحظه است ، بسوی ایران ، نگرانی ها را در دستگاه وحشت سازی فرقه فراهم آورده است.

مریم رجوی در حمله ای کم سابقه به نماینده ویژه سازمان ملل متحد عملکرد او را "مجرمانه" توصیف کرده و طرح "مکان موقت عبور" را "غیر قانونی " برشمرده است ، طرحی که بر اساس استاندارهای بین المللی تدوین شده و تا حدود زیادی مجرمان بد سابقه اشرف را در حاشیه امن نیز قرار می داد.

منافقین در برنامه های رسانه ای خود نیز سازمان ملل و نماینده ویژه آن را بدلیل ارائه اطلاعات قابل ملاحظه اش از ظلم به اعضای این فرقه در اشرف را مورد حمله های بشدت توهین آمیز و فرقه ای قرار داده اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 28 تير 1392برچسب:, | 19:24 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |