حضور پرشور مردم در انتخابات به سبب فراخوان رهبری بود
پایگاه اطلاع رسانی هفتکل سلام ـ امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات به سبب فراخوان رهبر معظم انقلاب بود، از دولت منتخب خواست که با کارآمدی مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور را حل کند، و با اشاره به پایان دولت دهم گفت: در دولت نهم و دهم شعارهای انقلاب و امام زنده و با ساده‌زیستی و پرکاری بی‌سابقه و خستگی‌ناپذیر به کشور خدمت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله احمد جنتی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته تهران، سالروز تشکیل شورای نگهبان به دستور امام راحل در سال 59 را گرامیداشت و گفت: شورای نگهبان از ابتدای تأسیس تا به امروز بر رعایت سیاست‌های مقام معظم رهبری و قانون مقید بوده است.

 

وی تصریح کرد: سعی شورای نگهبان بر این بوده که از قانون تجاوز نشود؛ شورای نگهبان هم در مسائل شرعی و هم در مسائل سیاسی مانند انتخابات‌ها و سایر مسائلی که قانون اساسی بر عهده آن گذاشته است، بار سنگینی بر دوش دارد که تا کسی وارد آن نشود باور نمی‌کند.

 

امام جمعه موقت تهران با اشاره به برخی تهاجم‌ها و نارضایتی‌هایی که از شورای نگهبان بروز می‌کند، گفت: در مورد نارضایتی‌ها برخی خود را حفظ می‌کنند و برخی هرچه بخواهند می‌گویند و ما تحمل می‌کنیم، شورای نگهبان اگر بتواند وظایف خود را به درستی رعایت کند این تهاجم‌ها هیچ اهمیتی ندارد.

 

وفاداری رییس جمهور منتخب و دولت آینده به شعارهای انقلاب

 

آیت‌الله جنتی در ادامه خداوند متعال را به سبب برگزاری پرشور انتخابات در ایران اسلامی شکر کرد و با تشکر از رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران و نامزدهای انتخابات، با بیان اینکه حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی به سبب فراخوان رهبری بود، متذکر شد: حماسه سیاسی که رهبر معظم انقلاب کلید آن را زده بودند، آفریده شد.

 

وی با بیان اینکه انتخابات برای مردم آرامبخش و عزت‌آفرین بود و دیگران که در خارج از کشور بودند دیدند انتخاباتی با کمال آزادی و در یک سطح گسترده بدون هیچ دغدغه‌ای در کشور ایران انجام شد، ابراز امیدواری کرد که نتایج شایسته آن در آینده بروز کند و منتخب مردم و دولت یازدهم بتوانند با کارآمدی مشکلات سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را حل کرده و نسبت به شعارهای انقلاب اسلامی وفادار باشند.

 

دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: در این انتخابات نامزدهای انتخاباتی به جان هم نیفتادند، هرچند صحبت‌های اندکی در مناظرات شد و قابل تحمل بود، اما پس از پایان انتخابات همه نتیجه آن را قبول کردند.

 

برملا شدن دروغ مدعیان تقلب در انتخابات

 

وی همچنین ادعای تقلب در سال 88 را مورد نظر قرار داد و گفت: آن کسانی که در سال 88 ادعای تقلب کردند باید از روی مردم خجالت بکشند، باید پیشانی آنها از خجالت عرق کند که آن همه آرای مردم را یک مرتبه اینگونه از بین بردند و حضور شیرین مردم را به کام آنان تلخ کردند.

 

آیت‌الله جنتی با بیان اینکه وقتی مدعیان تقلب می‌گویند تقلب شده، یعنی نظام تقلب کرده است و این تهمت بزرگی به مجریان و ناظران انتخابات بود، ابراز کرد: با اینها بسیار مسامحه شد؛ با مردم بد کردند خدا عوض این کار را به آنها بدهد.

 

وی به یکی از دلیل‌های تقلب از سوی این افراد اشاره کرد و افزود: می‌گفتند انتخابات تقلب شده چون بعضی جاها بیش از صد در صد آرا در صندوق‌ها ریخته شده است، در حالی که در این دوره بسیاری از صندوق‌ها عدد بسیار بالا بود و بیش از دویست تا سیصدهزار آرا در صندوق‌ها ریخته شد و نفس کسی در نیامد.

 

امام جمعه موقت تهران با اشاره به پایان دولت دهم، گفت: مقام معظم رهبری از دولت آقای احمدی نژاد به حق قدردانی کردند و من هم این حق را به خودم می‌دهم که قدردانی کنم، البته هیچ‌کس نمی‌خواهد بگوید نقطه ضعفی در کار نبود است، مشکلات هست اما باید انصاف هم داشت چراکه اینها شعارهای انقلابی را زنده کردند.

 

وی با بیان اینکه از دولت نهم فرهنگ انقلابی، ساده‌زیستی و شعارهای امام راحل مطرح شد و انقلاب تجدید حیات کرد، پرکاری بی‌سابقه و خستگی‌ناپذیر به معنای واقعی کلمه را از افتخارات دولت نهم و دهم عنوان و اظهار کرد:‌ پاکدستی دولت آقای احمدی نژاد قابل تقدیر است.

 

اعتدال خط مستقیم و نورانی امام است

 

آیت‌الله جنتی تصریح کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند در دولت نهم و دهم احساس شرم نکردند که در مجامع بین‌المللی نام اسلام و نام مقدس حضرت ولیعصر‌(عج) را مطرح کنند و اینها قابل قدردانی است و امیدواریم که دولت منتخب و دولت آینده این راه را ادامه دهند.

 

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند آن کسی که سر کار می‌آید باید نقطه قوت‌های قبلی را داشته و نقطه‌ ضعف‌ها را نداشته باشد و ما هم این انتظار را داشته و درخواست داریم بتوانند این راه را ادامه دهند.

 

دبیر شورای نگهبان با اشاره به شعار اعتدال‌گرایانه حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی، اعتدال را خط مستقیم و نورانی امام راحل دانست و گفت: وصیت‌نامه، آثار و صحیفه نور امام راحل در همه شؤون زندگی افراد و جامعه اظهار نظر کرده است، در مقابل آمریکا، منافقان، ضد انقلاب موضع ما معلوم است.

 

عملکرد دولت مصر خلاف انتظار مردم بود

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود وضعیت کشور مصر را بسیار ناخوشایند توصیف و تصریح کرد: امید داشتیم این انقلاب به ثمر برسد و حکومت اسلامی، انقلابی و ضد آمریکایی سر کار بیاید، اما همه این امیدها از بین رفت؛ اینها کمک‌هایی به اسرائیل کردند و راه‌های غزه را بستند و پیمان کمپ دیوید را تأیید کردند و این خلاف انتظار مردم بود.

 

آیت‌الله جنتی تأکید کرد: از ملت و مسؤولان مصر انتظار داریم بر مواضع مشترک تأکید کرده و با هم کار کنند، از خونریزی، هتاکی و آبرویزی در برابر دشمنان جلوگیری و سیاست‌های ضد آمریکایی خود را تعقیب کنند؛ همچنین به خطر رژیم صهیونیستی برای جهان اسلام توجه داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل خطر جان بشر هستند، گفت: یک نوجوان 17 ساله سیاهپوست به دست یک جوان 29 ساله سفیدپوست با گلوله کشته می‌شود، این فرد قاتل را زندان می‌کنند و بعد از مدتی قاضی به اصطلاح عادل که باید حقوق بشر را رعایت کند او را تبرئه می‌کند، معنای حقوق بشر آمریکا این است./


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 28 تير 1392برچسب:, | 19:21 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |