اداره برق هفتکل کابلِ برق ندارد! / شبکه توزیع هفتکل فرسوده است

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی در خطبه های نماز جمعه این هفته در خصوص قطعی برق هفتکل افزود: روز گذشته شاهد بودم  وقتی در  منطقه پالایشگاه، قطعی برقی حادث شد،اداره برق برای رفع مشکل مردم به چند متر کابل برق نیاز داشت اما چون موجود نبود ناچاراً با سیم های  برق دیگری که مخصوص این کار نبود اقدام به برق رسانی کرد.

خلیلی خاطر نشان کرد: البته مدیریت و کارکنان اداره برق خالصانه و با تمام وجود پای کار آمدند تا مشکل مردم برطرف شود اما امیدواریم مسئولان استانی توجه بیشتری کنند و شبکه فرسوده برق هفتکل تعویض شود تا شاهد قطعی های مکرر نباشیم.

خطیب نماز جمعه هفتکل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار اخیر دولتمردان با مقام معظم رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب به دو ویژگی مهم این دولت اشاره فرمودند که یکی از آنها پرکاری دولت  و حجم بالای خدمت رسانی به مردم بود.

وی افزود: ایشان ویژگی مهم و برجسته ی دیگر دولت های نهم ودهم را سر دست گرفتن شعارهای ناب انقلاب اسلامی دانستند و از تلاش های دولت مردان در این خصوص تقدیر کردند.

امام جمعه هفتکل خطاب به رئیس جمهور منتخب و دولت آینده گفت: مقام معظم رهبری قبل از انتخابات فرموده بودند که دولت بعدی باید نقاط قوت دولت فعلی را داشته باشد و نقاط ضعف را جبران کند. لذا جناب آقای روحانی باید دو ویژگی مهم و نقاط قوت این دولت یعنی پرکاری و  دفاع از شعارهای انقلاب اسلامی را در دولت خود ایجاد کرده و به آن عمل کند.

منبع: هفتکل نیوز


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 28 تير 1392برچسب:, | 17:51 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |