ازدواج خیابانی

خب مگه چه اشکال داره ؟

آخه ما توی خیابون همدیگه رو دیدیم

به خدا چشمش پاکه

دنبال دختر مردم نمیره

سربه زیره

اولین باری که با هم توی پارک قرار داشتیم ، حسابی تیپ زده بودم . راستش موهام رو هم از اون گیره رنگی

های خوشکل زده بودم با یه روسری قرمز .

همون اول حس کردم که خوشش اومد ، چیزی نگفت ولی از نگاهش فهمیدم از مدل موهام خوشش اومده .

 

 

الان یک سال از ازدواجمون میگذره ، چندوقته خیلی بهش مشکوکم . به حرف زدنش ،

تلفن هاش ، موبایلش و ...

 

دور از من تلفن جواب میده ، موبایلش رو رمزدار کرده . از همه مهم تر ، مثل زمان

دوستی مون بهم محبت نمیکنه  ، انگار از چشمش افتادم .

 

نکنه یه زن دیگه گرفته ؟ نکنه براش تکراری شدم ؟ نکنه دیگه از من خوشش نمیاد ؟ نکنه . . .

 

دیشب همه چیز رو برام گفت . گفت میخوام طلاقت بدم . وقتی علتش رو پرسیدم

 

خیلی راحت جواب داد : توی محل کارم خانم فلانی ، خیلی از تو

 

خوشکل تره . هم چشم هاش هم اندامش ، تازه رنگ رژلبش رو ندیدی ،

 

حتی مدل موهاش هم از اولین روز دیدارم با تو قشنگتره .

 

این ها رو که میگفت من فقط اشک میریختم ، راستش کار دیگه ای نمیتونستم بکنم .

 

الان فقط پشیمونم و دارم عواقب اشتباهاتم رو پس میدم . . . 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 28 تير 1392برچسب:, | 12:6 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |