چند می گیری برای کالای خارجی تبلیغ کنی؟ + تصویر


کار به همین جا ختم نمی شود از آن جایی که این شرکت با همکاری سازمان ملل چندین بنیاد خیریه و ظاهرا بشر دوستانه را در سرتا سر جهان اداره می کند دو سفیر نیکوکاری در ایران معرفی می نماید.   البته این اقدامات برای بهبود برند صورت می گیرد


نیکی کریمی و پوریا پورسرخ

بازیگرانی که به دلیل تیپولوژی و زیبایی چهره عمدتا مورد توجه جوانان هستند. نیکی کریمی که دانش آموخته ی طراحی مد و لباس از آمریکاست به نمایندگی از جامعه ی زنان ایرانی و پوریا پورسرخ دارای دکترای تخصصی در رشته ی فیزیولوژی گیاهی به نمایندگی از مردان ایرانی. ترکیبی لوکس و سطح بالا از بازیگران محبوب برای جلب نظر ایرانیان!


نیکی کریمی و پوریا پورسرخ در تبلیغات مون بلان دیده می شود که قلم به دست ژست گرفته اند.

و چه چینش دیپلماتیک زیبایی! قلم خارجی به نشانه سبک زندگی در دستان بازیگران محبوب و تحصیل کرده ایرانی و ایرانیان محکومند تا هر قلم او را به قیمتی گزاف بخرند و سرمایه های خود را به دیارش روانه سازند تا آن که سرافراز و قدرتمند باقی بماند سرمایه دار خارجی باشد.

مهمان جالب توجه این ضیافت دکتر الهی قمشه ای است که با ظاهری دور از انتظار در این میان ظاهر شده است.




در این میان رسانه های داخلی آن چنان با آب و تاب به این موضوع پرداختند انگار که یکی از مهمترین رویدادهای ملی در ایران رخ داده است و این در حالی است که گذشته از آثار سیاسی فرهنگی گشایش چنین برندهایی کارشناسان علم اقتصاد بر این باورند که خرید و فروش کالاهای لوکس در زمان بحران های اقتصادی و تحریم ها جز آن که سرمایه های کشور را به خارج تاراج نماید هیچ اثر دیگری ندارد. و این که این رسانه ها از انعکاس پر زرق و برق چنین گشایشی چه هدفی دنبال می کنند؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:نیکی کریمی و پوریا پورسرخ, | 22:23 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |