فتنه گران در تدارک فنتنه گری، مسئولان هشیار و قاطع
انتخابات یازدهم ریاست جمهوری نزدیک است و همزمان با نزدیک شدن زمان تبلیغات انتخاباتی، با توجه به سابقه اتفاقات فتنه گرانه که در انتخابات ۸۸ افتاد، هشدارها و توصیه های انتخاباتی...
چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۱۱
جوان آنلاین-سینا سرمد: انتخابات یازدهم ریاست جمهوری نزدیک است و همزمان با نزدیک شدن زمان تبلیغات انتخاباتی، با توجه به سابقه اتفاقات فتنه گرانه که در انتخابات ۸۸ افتاد، هشدارها و توصیه های انتخاباتی سیاسیون، علما و همه آنان دلسوزان کشور آغاز شده است.

همین چند روز پیش بود که چند تن از علمای قم در توصیه های انتخاباتی خود کاندیداها را به اخلاق مداری و حفظ آرامش فرا خواندند و به تبیین ویژگی های رئیس جمهور بعدی پرداختند.

در آخرین اظهارات انتخاباتی توصیه گرانه و هشدار دهنده اما، وزارت اطلاعات اعلام کرده با استفاده از تجربياتي كه به‌ويژه در فتنه ۸۸ به دست آورده، خود را مهيا كرده تا راه هرگونه فتنه‌گري از خارج كشور و روند تاثيرگذاري آنها را سد كند.

در اين زمينه اين احتمال وجود دارد كه از خارج از كشور، سازمان‌هاي اطلاعاتي، گروه‌ها و جريان‌هاي خاص اقدام به ايجاد مشكلاتي بكنند كه در اين صورت با برخورد قاطع مواجه خواهند شد .

حيدر مصلحي وزير اطلاعات در گفت‌وگوي اختصاصي خود با سايت وزارت اطلاعات درباره مسائلي چون سفر به كشور عراق و انتخابات آينده ايران صحبت كرده است.

در اين گفت‌وگو وزير اطلاعات درباره اقدامات وزارت اطلاعات براي تحقق‌سال حماسه سياسي و اقتصادي گفته:حماسه سياسي، وجوه مختلف دارد و مردم ما با حضور پرشور خود در همه عرصه‌هاي سياسي آن را به اثبات مي‌رسانند.

مصلحي ادامه داده:امسال نيز يكي از مهم‌ترين وجوه تبلور حماسه سياسي، معطوف به انتخابات رياست‌جمهوري است كه همگي وظيفه داريم زمينه برگزاري شكوهمند آن را فراهم آوريم. در اين زمينه اين احتمال وجود دارد كه از خارج از كشور، سازمان‌هاي اطلاعاتي، گروه‌ها و جريان‌هاي خاص اقدام به ايجاد مشكلاتي بكنند كه در اين صورت با برخورد قاطع مواجه خواهند شد.

وزير اطلاعات همچنين گفته:وزارت اطلاعات با استفاده از تجربياتي كه به‌ويژه در فتنه ۸۸ به دست آورده، خود را مهيا كرده تا راه هرگونه فتنه گري از خارج كشور و روند تاثيرگذاري آنها را سد كند.

مصلحي در ادامه گفته:با عنايت به بيداري كه در ملت رشيد كشورمان سراغ داريم اين انتخابات به حماسه سياسي ماندگار در كارنامه نظام اسلامي‌تبديل خواهد شد.

به گفته مصلحي وزارت اطلاعات تمام تلاش خود را براي حفظ امنيت اين انتخابات به كار خواهد بست و به برگزاري انتخابات باشكوه با همراهي مسئولان ذي‌ربط در خلق حماسه مهم سياسي كمك خواهد كرد.

به این ترتیب وزیر اطلاعات رسما به فتنه گران و معاندان نظام هشدار داده که انتخابات یازدهم کاملا تحت کنترل است و کسانی که قصد بر هم زدن آرامش انتخابات را داشته باشندبا برخورد شدید مواجه خواهندشد چرا که آنچه مسلم است بعد از فتنه ۸۸ معاندان و دشمنان ایران و نظام می خواهند حضور پر شور مردمی در انتخابات را مختل کنند و در روند انتخابات مشکل ایجاد کنند.

امری که با هشیاری مردم و نهاد های مربوطه مانند سال ۸۸ به راحتی مهار خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, | 1:45 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |