ردپای اختلاس 3000 میلیاردی در توقف پروژه گاز "بید بلند" بهبهان
رهیاب نیوز : نماینده بهبهان گفت:سهام پالایشگاه گاز بیدبلن 2 توسط بانک صادرات خریداری شد و از طرفی بعد از موضوع اختلاس 3000 میلیاردی که پیش آمد ، بانک صادرات این پروژه را نیز به دلیل کمبود مالی متوقف کرد.

۱۳۹۲ شنبه ۱۵ تير ساعت 12:06

 

به گزارش خبرنگار رهیاب نیوز از بهبهان ،نماینده مردم بهبهان افشا کرد سهام پالایشگاه گاز بیدبلند 2 توسط بانک صادرات خریداری شد و از طرفی بعد از موضوع اختلاس 3000 میلیاردی که پیش آمد ، بانک صادرات این پروژه را نیز به دلیل کمبود مالی متوقف کرد.

محمد باقر شریعتی نماینده مردم بهبهان به خبرنگار رهیاب نیوز گفت : پالایشگاه گاز بیدبلند2 یک پروژه خصوصی است و سهام آن توسط بانک صادرات خریداری شده است و این بانک نیز بعد از اختلاس 3000 میلیاردی و به بهانه این موضوع میگوید پول کافی برای اجرای پروژه را ندارد .

 شریعتی تاکید کرد :این بهانه کافیست  است تا پول پیمانکار داده نشود و کار بخوابد.

 وی در جواب سوال خبرنگار رهیاب نیوز مبنی بر غیر قانونی بودن اجرای پروژه توسط رئیس مجلس گفت : من این موضوع را نشنیده ام اما اگر هم آقای لاریجانی این موضوع را گفته باشد ، منظورش دولتی نبودن پروژه است و افزود : زمانی یک پروژه دولتی است که بودجه دولت صرف آن شود. ولی زمانیکه یک بانک خصوصی متولی اجرای پروژه می شود پس قانونی هم نخواهد بود که برای اجرای پروژه از اعتبارات دولتی جهت پیشبرد آن استفاده شود و احتمالا نظر دکتر لاریجانی این مورد بوده است.

 

نماینده بهبهان ادامه داد : تلاشهایی هم صورت گرفته و از صندوق توسعه چند میلیون دلار برای اجرای پروژه بید بلند 2 مصوب شده است ولی  مشکل اینجاست که چون  بخش خصوصی متولی کار است .دادن این اعتبار غیر قانونی است.

 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد :که دولت آینده این مشکل را حل کند و ما شاهد راه اندازی مجدد پروژه باش


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 16 تير 1392برچسب:, | 1:33 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |