هدف انقلاب ،حکومت عده ای خاص نبود!

 

نقل قولی از "آتیه سازان اهواز":

سلام سید علی

دلم از این حال و هوای انقلاب گرفته ، سخنی با تو دارم اما نه بعنوان یک مُرید با رهبر بعنوان یک هم وطن

اینجا هر گندی شود میگویند مصلحت است ، حرف نزنید شماها که در جنگ وانقلاب نبوده اید ساکت شوید(ونمیگویند که آن تکلیف از من ساقط است چون آن موقع به دنیا نیامده بودم). منِ نسل سومی از این وضع خسته شده ام  . پدرم برایم می گفت : مردم از حکومت شاهنشاهی خسته شده بودند قیام کردند که مسئول خود را ببینند از او سوال بپرسند و اوهم جوابشان را بدهد .

اما این روزها من یک نماینده شورای شهر را باید با کلی خواهش وتمنا برای چند دقیقه ببینم (قرار ما در حکومت علوی {ع}این نبود )

این حرف ها حاشیه است میخواهم بروم سر اصل حرف

وقتی صحبت از قدرت و ریاست می شود همه چیزهای خوب را به خود نسبت میدهند و چیزهای بد را به طرف مقابل و سهم ملت فقط درد است . هنوز قهقهه های مستانه دبیر شورای عالی امنیت ملی را یادمان نرفته قهوه خوردن های وزرا با کشورهایی که از هیچ چیز برای کشتن هموطنانم کم نذاشتند یا بهانه دادن های رئیس جمهور و هزاران حرف دیگر

وقتی صحبت از انرژی هسته ای می شود احمدی نژاد میگوید من به جوانان اعتماد کردم روحانی میگوید همه زمینه ها را من آماده کردم خاتمی میگوید من کشورهای اروپایی را پای مذاکره کشاندم هاشمی می گوید من سیاست خارجه را تقویت کردم جالب است که همه حرف های همدیگر را رد می کنند (سه رئیس جمهور قبلی گفتند نگذاشتند کار کنیم) اما آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است خدائیش ما در این 8 سال احساس غرور کردیم این دوره ها بود که ایران اَبَر قدرت شده بود هرچند که سازندگی کارگزاران واصلاحات اصلاح طلبان هم موثر بود .

این ها سرِ قدرت دعوا میکنند و خواب من آشفته می شود ، شهدای هسته ای ترور می شوند پول ها را خاوری می برد (بماند بقیه پول ها کجا و عاملانش چه کسانی هستند)

اما حرفم این است منِ نسل سومی دیگر مثل علم الهدی ها و باقری ها نمی خواهم مقابل دشمن بایستم ! چون اصل انقلاب را محدود به چند نفر میکنند چون اصل انقلاب یک عده خاص هستند چون خدا واسلام انها هستند ما ملت هم هیچ کاره ایم حتماً و باید تا آخر عمر پادو آن ها باشیم / بماند این مملکت دست خودشان –من هم تا وقتی که در اینجا قطعه زمینی دارم زندگی میکنم حق قانونی من است – اینجا مملکت من نیست ! مملکت آن عده خاص است به من چه که مثل شهید فهمیده بروم زیر تانک یا مثل شهید سبحانی زنده آتش زده شوم یا مثل باکری مفقود الاثر – مگر مملکت آن ها نیست بذار خودشان این کارها را بکنند برای چه من خودم را برای اینها به کشتن دهم ؟ می خواهم ببینم آن چند صد نفر اصلِ انقلاب می توانند بدون ملت یک وجب از خاک این کشور را حفظ کنند > اگر می توانند بسم الله این خودشان واین کشورشان !

اینجا دیگر جای من نیست حالا هرچه می خواهند بگویند من که نه تریبونی دارم نه باندی مثل آنها  من هستم وقلمم حالا شاید در این بین حرفم را 300 نفر بشنوند و فقط یک نفرشان حرفم را قبول کند / فقط خواهشاً قبل از اینکه به من بگوئید ضد انقلاب به حرف هایم فکر کنید چون من نمی خواهم مثل شهید احمدی روشن ترور شوم خانواده ام مثل خانواده شهید علی هاشمی زجر دوری وتحمل تهمت ها را بکشند تا یک عده خاص حکومت کنند و بگویند ما یعنی اصل انقلاب تا ما حکومت کنیم وبخوریم وضع خوب است و اگر نه می شوید مثل اصحاب کهف صبح از خواب بیدار می شوید وهمه چیز تغییر کرده است

سید علی من هم می خواهم مثل خودشان بزرگ انقلاب باشم پایش که بیافتد حاضرم مثل شهدا گام بردارم مثل اسرا اسیر شوم وشکنجه شوم و مثل مردم آوارگی جنگ را تحمل میکنم من نمیخواهم که خون شهدا را پایمال کنند درست است من نه در انقلاب بوده ام ونه در جنگ اما خوب میدانم هدف مردم از مبارزه سربلندی ایران اسلامی بود نه حکومت یک عده خاص


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 16 تير 1392برچسب:, | 1:18 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |