مهم‌ترین وعده روحانی

حجت‌الاسلام قاسم روانبخش عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره ویژگی‌های کابینه دولت یازدهم و اولویت‌های دولت آینده اظهار داشت: ‌آقای روحانی باید در وهله اول وعده‌هایی را که به مردم داده است، بازخوانی کرده و سعی کند آنها را در کوتاه‌مدت و حداکثر در زمان بلند مدت عملیاتی کند.

روانبخش مهمترین وعده انتخاباتی حسن روحانی را تکمیل پرونده هسته‌ای کشورمان و بیرون آوردن این پرونده از شورای امنیت همزمان با لغو تحریم‌ها عنوان کرد و افزود: این مهمترین وعده روحانی بود که باعث گرایش مردم به سوی وی شد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری تصریح کرد: همانطور که آقای روحانی در تبیلغات انتخاباتی خود بر پختگی و توانمندی مسئولان دولتی تأکید داشت و یکی از اتهامات دولت فعلی را استفاده از نیروهای ناپخته می‌دانست، لذا باید از افرادی کارآزموده و با تجربه استفاده کند. چراکه دولت شرکت سهامی عام نیست که بخواهیم برای بدست آوردن دل برخی از احزاب گروه‌ها به هر کدام سهم وزیر بدهیم و بخش اقتصاد را نیز در اختیار کارگزاران بگذاریم.

وی با تاکید بر اینکه دولت یازدهم باید در جهت حل مشکلات مردم و نه بدست آوردن دل احزابی که هشت سال کنار بودند، ‌گام بردارد درخصوص شعار اعتدال خاطرنشان کرد: اگر منظور از اعتدال تسلیم نشدن در برابر حرکت‌های تندروها و افراطیونی باشد که هشت سال ارزش‌های اسلامی مردم را لگدمال کردند، خوب است، اما اگر اعتدال به معنی روشی در برابر دشمنان باشد، جواب نخواهند داد.

روانبخش به تعبیر قرآنی «اشداء علی‌الکفار» در مقابل دشمنان و عدم اعتدال در برابر آنها اشاره کرد و ادامه داد: اگر دشمن ببیند که فشارهایش اثر می‌گذارد آنها را بیشتر خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 16 تير 1392برچسب:, | 1:54 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |