پورمحمدی: خدا را شاکریم که یک روحانی فاضل انتخاب شد/ صبوری ناطق​نوری از نظر خدا دور نمی​ماند

 

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - مصطفی پورمحمدی گفت: خدا را شاکریم که یک روحانی فاضل و کارکشته از سوی ملت ایران به عنوان منتخب ملت انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در مراسم سالگرد شهید عباسعلی ناطق نوری با بیان اینکه به امام، به رهبر و به نظام​مان افتخار می کنیم و نسبت به آینده، امیدوار هستیم، خاطر نشان کرد: به فضل خدا شاکریم که یک روحانی فاضل، آگاه، کارکشته و توانمند با منطق عقلانی و دوراندیشی در انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شد. ملت این سلیقه را مورد پسند قرار داد و با لطف خدا و در دور اول که این را نیز از الطاف خدا و موالید این ماه باید بدانیم، رئیس جمهور خود را انتخاب کرد. وظیفه ما هم تحمل، وحدت و صبوری بود که انجام دادیم. 

وی با اشاره به حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری گفت: باید خدمت برادر ارجمند و سرور بزرگوار آقای ناطق که از سرمایه های انقلاب و سرداران پاکباخته انقلاب هستند، تبریک ویژه ای داشته باشم. صبوری ایشان قطعا هیچ گاه از نظر خداوند دور نمی ماند، آنچنان که حضرتش می فرماید اجر صابرین را بی حد و حساب پرداخت می کند.

پورمحمدی با بیان اینکه به برخی در سال های اخیر ظلم و بی انصافی شد، ادامه داد: اما آنهایی که صبوری و تقوا پیشه کردند، حرف و عزت نظام را حفظ کردند، دلدادگی شان به نظام را حفظ کردند قطعا در دل مردم جا خواهند داشت. این میراث حضرت امیرالمومنین (ع) راه را پیش پای ما گذاشت که برای راه حق باید مرارت کشید.

 اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 7 تير 1392برچسب:, | 2:11 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |