بیانیه تقدیر و تشکر فریدون اسمی پور از مردم

باسمه تعالی

بیانیه تقدیر و تشکر فریدون اسمی پور از مردم

خدواند سبحان را هزاران بارسپاسگزار و شاکرم واز شما مردم شریف و فهیم هفتکل بخاطر خلق حماسه سیاسی و اتنخاب دولت اعتدال و تدبیر و امید و همچنین اعضای شورای شهر هفتکل تقدیر و تشکر و سپاسگزاری می نمایم و آرزوی هفتکلی سرزنده و شاد و توسعه یافته را از خداوند منان مسألت دارم .

از اینکه کمی با تأخیر مراتب تقدیر و تشکر از شما را اعلام میدارم مرا ببخشید . اما برخود لازم دانستم به چند نکته اشاره کنم امید است مقبول در گاه احدیت و شما مردم شریف بیفتد .

نکته اول :

ای مردم شریف و بزرگوار هفتکل ، به شما افتخار می کنم که 1843 رأی افتخار آفرین ، پاک و بی غل و غش به فرزند خدوم خویش هدیه داده اید و بدانید فرزند شما نیز با منطق در گفتار و صداقت در کردار و با حسن نیت خدمتگزاری به شما در این میدان پا گذاشت و هدفش جز خدمت صادقانه و عاشقانه برای شما نبوده و نیست و از اینکه خداوند توفیق پذیرش بار امانت و مسئولیت سنگین رأی شما را به من نداده نه تنها ناراحت نیستم بلکه خرسندم و از خداوندسبحان  ممنونم .ولی امیدوارم در عرصه های دیگر خدمتگزار شما باشم.

نکته دوم :

ضمن تشکر و تبریک به اعضای محترم منتخب مردم در شورای دوره چهارم ، امیداست حال که غبار اتنخابات و ژست های تبلیغاتی فروکش نموده است و از دنیای تبلیغات و جو حاکم برآن بیرون آمده اید ،به فکر چاره اندیشی برای رشد و توسعه شهر باشید و در محیطی آرام و منطقی درعین داشتن اختلاف سلیقه سعی کنید برنامه های مدون و نقشه راهی جهت شورای شهر و شهرداری تهیه کنید تا در مسیر توسعه همه جانبه شهر قرار گرفته و موجبات خرسندی مردم و افزایش رضایتمندی آنان را فراهم کنید و از دیدگاهها و نظرات مردم و نخبگان خود را بی نیاز ندانید و با مشورت با آنان به رشد و ترقی هفتکل عزیز بیندیشید . توفیق شما بزرگواران را در مسئولیت سنگین و حفظ امانت مردم از خداوند سبحان مسألت دارم .

نکته سوم :

یکی از مواردی که بسیار مرا رنج داد ، ابتدای ثبت نام و تأیید صلاحیتها بود که با بحران رد صلاحیت روبرو شدم و اعمال ماده 26 بند «د» ( یعنی التزام عملی به اسلام و ولایت فقیه  )، چون به باورهای دینی و اصولی که از بدو انقلاب اسلامی ملکه ذهنی و عملی بنده و راه و هدفم در زندگی بوده به نوعی بی احترامی شد بسیار نگران بودم ؛ اما به لطف خدا و دعای خیر شما مردم و همت بعضی از مسئولین از این بحران عبور کردیم که با استقبال شما از این حقیر در همین فرصت اندک در محافل و منازل ،  سعی کردم با روشنگری زمینه حضور حداکثزی در پای صندوقهای رأی را که موجب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت مطلقه فقیه و مأیوس شدن دشمن می شد را فراهم آورم و در محیطی آرام و به دور از هر گونه تنش و بد اخلاقی اتنخاباتی با گفتاری منطقی به بیان دیدگاهها و طرحهاو برنامه های خود در مورد شورای شهر و مطالبات شما مردم بپردازم که افتخار می کنم شما با 1843 رأی خود به دیدگاهها ی بنده پاسخ مثبت داده اید.

اما متاسفانه بعضی از عوامل در روند کار ما خلل ایجاد کردند از جمله می توان به در گیری های لفظی و گفتاری و افشاگری ها و شفاف سازی ها اعضای محترم دوره سوم شوراها و مطالب ماهنامه شهر شعله ها و گاهنامه روابط عمومی شهرداری( مدن )  که بخاطر نسبت داشتن  یکی از اعضای شورای شهر با بنده ترکشهای آنان ما را نیز هدف خود قرار داد و بد اخلاقی بعضی از کسانیکه مسئولیت را بجای امانت الهی و مردم به گردن خود ؛!!!!ملک خود می دانند براین موضوع بیشتر دامن زدو همه این عوامل دست بدست هم داده تا در راهیابی  به شورا با مشکل روبرو شوم .

اما اعتقاد دارم شما مردم شریف و آگاه هفتکل رأی کیفی به بنده داده اید گرچه هم اکنون به عنوان معاون آموزش و پرورش در حال خدمتگزاری به شهروندان گرامی می باشم و از هیچ کوششی جهت اعتلای فرهنگ شهر و رشد و تعالی فرهنگیان و دانش آموزان عزیز کوتاهی نمی کنم.  اما آرزومندم خداوند توفیق خدمتگزاری بیشتر را در صحنه های دیگر فراهم کند تا شرمنده شما مردم شریف نشوم .

نکته چهارم :

روی سخن من با مسئولین محترم انتخابات است . ضمن تشکر از تمامی دست اندر کاران اتنخابات اعم از فرمانداری محترم و هیأت اجرایی و شورای نظارت برانتخابات شوراها و مأموران نظامی و انتظامی وبسیج و سپاه پاسداران ، بازرسان و سایر عوامل و...... که متحمل زحمات زیادی در دوره انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا شدید و حماسه زیبایی در این شهر رقم خورد که موجب خرسندی دل امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی گردیدو جا دارد از خدواند منان پاداش اخروی در سرای باقی برای این عزیزان را خواهان باشیم .

اما گله مندی کوچکی نیز دارم که براساس قانون انتخابات شوراها ماده 52 هر کاندیدای حق دارد چنانچه شکایتی دارد شکایت خود را تسلیم عوامل قانونی نماید تا پس از بررسی در هیات اجرایی و شورای نظارت و تبادل نظر در این خصوص تصمیم لازم را اتخاذ نمایند .گله مندی بنده ازاین است که بنده به عنوان شاکی حق داشتم و دارم که رسیدگی بهتری به در خواست این جانب می شد و با توجه به شواهد گوناگون در حواشی اتنخابات از جمله خرید و فروش رأی و وجود پولهای تقلبی در دست مردم و وجود تعرفه های کپی رنگی شده در بعضی از شعب اخذ رأی ، این احتمال هم داده می شد که ممکن است و احتمال دارد بدور از چشم عوامل اجرایی و نظارت ، افرادی در شمارش آرا ء شبهاتی ایجاد نمایند که شاید بهتر بود برای اثبات حقانیت گفته های شما مسئولین محترم و بی اساس بودن ادعای بنده به عنوان نمونه حداقل یکی از چند صندوق مد نظر مورد باز شماری قرار می گرفت تا شما با اقتدار مضاعف به سلامت انتخابات اشاره می نمودید و با ارشاد بنده موضوع خاتمه می یافت که چنین نشد و...بر مشارکت حداکثری مردم تأکید گردید که این نکته حائز اهمیت است و باید مورد توجه قرار می گرفت ولی اتنظار بنده به عنوان یک شاکی هم برآورده می شد شاید بهتر بود . بگذریم ....... 


نکته آخر :

مردم شریف هفتکل شما با حضور حداکثری خود دشمنان نظام رانا امید کردید و با انتخاب رئیس جمهور اعتدال گرا و دولت تدبیر و امید زیبایی کارتان را چند برابر کردید، اما بعضی ازما مردم هفتکل ،از  سود جویان و دلالان انتخاباتی غافل شدیم و با وسوسه کردن بعضی از مردم  با پول ، کارت شارژ و بنزین و غذا و........به هویت ما بی احترامی کردند.؟!!!!! که استدعا دارم در دو موضوع دقت کنید 1- در انتخابات بعدی مواظب دلالان و سودجویان رأی باشید و اجازه ندهید این باب در شهر محروم شما باز شود که اگر چنین شد !!!هیچگاه فرزندان دلسوز شما رنگ شورای شهر را نخواهند دید و همیشه دلالان با هویت ما معامله خواهند کرد و انسانیت همه ما را زیر سوال خواهند برد . 2- مردم شریف هفتکل از نگاه قشری و طایفه ای به خرد جمعی رو بیاورید تا شاهد خلق حماسه های زیبا و غرور آفرین باشید . گروهی در این شهر هنوز فقط طایفه ای فکر می کنند و در این انتخابات شاهد آن بوده اید ، شما مردم شریف هفتکل باید مواظب باشید وبا اتحاد و ائتلاف سعی کنید اتفاقات طایفه ای ، سایه اش از شهر شما کم شود وبا حضور در مجالس و محافل و با شنیدن دیدگاهها و اهداف کاندیدا های محترم دست به یک انتخاب شایسته ودر شأن مردم هفتکل بزنید و مطمئن باشید شهر شما که تشنه توسعه است فقط از این طریق به رشد و توسعه همه جانبه دست خواهد یافت . ان شاا... که شاهد چنین روزی همه ما مردم هفتکل باشیم .

در پایان :

سکوت می کنم تا خدا سخن گوید ، رها می کنم تا خدا هدایت کند ، دست بر میدارم تا خدا دست بکار شود ، به او می سپارم تا آرام شوم . وقت و عاقبت همه شما بخیر و خوشی باد ان شاا....  

فریدون اسمی پور خرداد 92


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 7 تير 1392برچسب:, | 1:50 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |