معنی تشکر روحانی از خاتمی چه بود؟
معنی تشکر روحانی از خاتمی چه بود؟
پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۴۰
مرجع : خبرگزاری فارس
قائم مقام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: تشکر رئیس جمهور منتخب از خاتمی به معنای تائید روش و تفکر اصلاح‌طلبی و کارهای آنها نیست.

به گزارش افکارنیوز،‌ حجت‌الاسلام محمود رجبی امروز در مورد انتساب روحانی به جریان اصلاح‌طلبی توسط عده‌ای از افراد اظهار داشت: تمام جناح‌ها و گروه‌های سیاسی که در جامعه جایگاه و پایگاهی ندارند و حتی دشمنان در خارج از کشور می‌خواهند از آب گل آلود ماهی گرفته و روی کارآمدن ایشان را با اهداف و جهت‌دهی خود هماهنگ تلقی کنند.

وی اضافه کرد: این افراد می‌خواهند زمینه‌ها و چهره‌های نادرستی که در ذهن ملت وجود دارد عملکرد آنها را در خاطر مردم تطهیر کرده و وانمود کنند مردم و اکثریت کسانی که به روحانی رای داده‌اند با کار این گروه‌ها موافق هستند.

قائم مقام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) افزود:‌ اگر از اکثر قریب به اتفاق کسانی که به روحانی رای دادند بپرسیم که چرا به ایشان رای داده‌اند خواهند گفت اصلاح‌طلبی را تائید نمی‌کنیم و نمی‌خواهیم شرایط به دورانی که به مقدسات ما توهین شد برگردد.

رجبی خاطرنشان کرد: مردم ما به شدت دوران اصلاحات را محکوم کردند و الان هم محکوم می‌کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت: تشکر روحانی از خاتمی یک امر اخلاقی است و صرفا با بردن اسم ایشان در بیانیه‌ای حمایت ایشان از آقای خاتمی نیست و اینکه برخی فکر می‌کنند جنبه‌های موافق زیادی بین آقای روحانی و خاتمی وجود دارد اشتباه است، این تشکر فقط جنبه اخلاقی دارد.

وی یادآور شد: اگر آقای روحانی در تبلیغات و برنامه‌هایشان گفته بودند که می‌خواهند جریان اصلاح‌طلبی را احیا کنند و در تمام مولفه‌هایشان عنوان کرده بودند می‌شد ایشان را یک اصلاح‌طلب دانست ولی ایشان اینطور عمل نکرده‌اند.

رجبی ابراز کرد: حتی روحانی در مصاحبه‌هایش اعلام کرد که من خود را به یکی از دو جناح اصولگرایان و اصلاح طلب منتسب نمی‌دانم و فردی معتدل هستم.

وی اذعان کرد: در مناظرات عارف خود را منتسب به اصلاح‌طلبی می‌دانست ولی روحانی خود را یک فرد معتدل می‌دانست و گفته بود از هر دو گروه استفاده خواهم کرد به شرطی که با آرمان‌های اسلام مغایرت نداشته باشند.

قائم مقام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) عنوان داشت: در دوران اصلاح طلبی‌یکسری از آقایان می‌گفتند از شعارهای انقلاب باید دست برداشته و از منافع خود حمایت کنیم و حتی در بعضی نوشته‌هایشان عنوان کرده بودند باید اسرائیل را به رسمیت بشناسیم که قطعا روحانی با این موارد مخالف بوده و این مسائل را نمی‌پذیرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 30 خرداد 1392برچسب:, | 23:48 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |