پاسخ روحانی به سئوالی درباره رابطه با آمریکا و رفع محدودیت از برخی چهره های سیاسی

 

سیاست > انتخابات - رئیس جمهور منتخب ملت ایران در پاسخ به سوالی درباره رابطه با آمریکا تاکید کرد که این امر موضوعی دشوار است و باید زمینه های آن به وجود بیاید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسن روحانی در ادامه کنفرانس خبری خود در خصوص رابطه با آمریکا و اینکه آیا وارد مذاکره مستقیم با آمریکا می شوید، گفت: مساله رابطه ایران و آمریکا پیچیده و دشواری است و یک زخم کهنه ای وجود دارد و این زخم باید تدبیر شود تا درمان شود البته ما دنبال ادامه تنش نخواهیم بود.
وی با بیان اینکه عقل سلیم هم حکم می کند که دو ملت و دو کشور بیشتر به فکر آینده باشند و برای گذشته راه حل پیدا کنند، گفت: اما هر گونه سخن و مذاکره باید از موضع احترام و دارای شرایطی باشد که باید عمل شود و آمریکایی ها در بیانیه الجزایر تاکید کردند در امور داخلی ایران نباید دخالت کنند و حقوق حقه من جمله هسته ای را به رسمیت بشناسند و سیاست یک جانبه گرایی را نسبت به ایران کنار بگذارند.
وی تاکید کرد: با این شرایط زمینه آماده می شود اما همه باید بدانند که دولت آینده از حقوق حقه ملت ایران هرگز کوتاه نخواهد آمد. ما آماده هستیم تنش ها کاهش دهیم و اگر حسن نیت دیدیم می شود در زمینه فکر کرد.
وی در پاسخ به پرسشی درباره اینکه درباره از بین بردن فضای امنیتی و رفع محدودیت از چهره های سیاسی چه برنامه ای دارد؟ گفت: فضا را خود مردم عوض کردند دولت فضا را دوستی و تعامل کرده است.من مطمئن هستم ما در امور نباید عجله کنیم و خیلی از امور کار یک رئیس جمهور یا یک قوه نیست و کاملا امیدوارم که فضا تحقیق خواهد کرد.
در ادامه خبرنگار از وی سوال کرد که قول می دهید این مطالبه را پیگیری کنید، گفت: پس این حرف هایی که زدیم چه بود؟!
وی در خصوص مزد کارگران و برنامه فوری برای افزایش مزد کارگران چیست؟ این تنها قول بنده نیست و قانون این را می گوید و طبق قانون باید حقوق کارگران افزایش یابد ودولت تلاش خواهد کرد که قانون را عملیاتی کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:, | 19:12 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |