ممنوعيت تبليغات انتخابات در رسانه‌ها از فردا

فارس: پدرام پاک‌آيين اظهار داشت: مطابق ماده 66 قانون انتخابات رياست جمهوري فعاليت‌هاي انتخاباتي نامزدهاي رياست جمهوري تا 24 ساعت قبل از شروع اخذ رأي يعني از ساعت 8 صبح فردا (23 خرداد ماه سال جاري) خاتمه مي‌پذيرد.

مديرکل مطبوعات و خبرگزاري‌هاي داخلي افزود: بنابراين انتشار کليه نشريات حاوي تبليغات انتخاباتي نامزدها از فردا ممنوع خواهد بود.

وي بيان داشت: با توجه به صراحت قانون انتخابات رياست جمهوري هر گونه تخلف در اين باره داراي ضمانت اجراي قانوني بوده و با آن برخورد شده و از عرضه نشرياتي که حاوي تبليغات انتخاباتي نامزدها باشد جلوگيري مي‌شود.

وي اضافه کرد: معاونت مطبوعاتي و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و هيأت نظارت بر مطبوعات در صورت مشاهده هر گونه تخريب يا توهين نسبت به هر يک از کانديداها و ساير اشخاص حقيقي و حقوقي و همچنين انتشار نظرسنجي‌هاي خلاف واقع و مجعول با رسانه متخلف با استفاده از ظرفيت‌هاي قانوني و به طور جدي برخورد خواهد کرد.

پاک‌آيين ابراز داشت: رسانه‌ها تنها پس از اعلام رسمي نتيجه انتخابات توسط وزارت کشور مجاز به درج و انتشار آن خواهند بود و هر گونه اطلاع‌رساني درباره نتيجه انتخابات از منابع غيررسمي يا بر اساس شنيده‌ها ممنوع است.

مديرکل مطبوعات و خبرگزاري‌هاي داخلي خاطرنشان کرد: از رسانه‌ها انتظار مي‌رود تا با رعايت کامل قانون انتخابات و قانون مطبوعات در ايفاي رسالت خود نسبت به خلق حماسه سياسي و برخورداري انتخاباتي شايسته اهتمام ورزند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:, | 18:19 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |