دختران و پسران در دولت «تدبیر و امید» احساس آزادی می‌کنند
کاندیدای انتخابات گفت: هشت سال بداخلاقی دیگر بس است، در دولت «تدبیر و امید» مردان و زنان، دختران و پسران احساس آزادی می‌کنند.
 

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو » از شیراز، حسن روحانی  امشب در جمع هواداران خود در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز تصریح کرد: تاکنون این جمعیتی با شور ندیده‌ بودم، اینجا شیراز و فارس شهر کوروش، شهر سلمان فارسی، شهر احمدبن موسی(ع) است.

 

وی ادامه داد: من نمی‌خواهم کشورهای جهان اداره کشور را از من بیاموزند، من اداره کشور را با فکر نخبگان ایرانی انجام می‌دهم.

 

این کاندیدای ریاست جمهوری  با بیان اینکه ما توسعه کشور و عظمت کشور و اجرای قانون اساسی را حق مسلم مردم می‌دانیم ادامه داد: دولت تدبیر و امید معتقد نیست که مردم را باید به زور به بهشت هدایت کرد، قرآن به پیامبر (ص) نیز می گوید تنها راه را به مردم نشان دهید.

 

روحانی گفت: مشکل ما این است دولت در ید مردم نیست و شعار ما طبق قانون اساسی و طبق مبین اسلام این است که حاکم برسرنوشت مردم خود مردم هستند.

 

وی با اشاره به اینکه دولت تنها یک امانت‌دار خواهد بود و نباید نسبت به اموال کشور احساس مالکیت کند و مالک، ملت ایران است افزود: من خدا را گواه می‌گیرم و در این روز به امام حسین (ع) قسم یاد می‌کنم که هیچ هدفی جز توسعه و نجات کشور در ذهن ما وجود ندارد.

 

روحانی با بیان اینکه در طول هفته گذشته من و برادر عزیرم عارف به هر استانی که سفر کرده‌ایم فریاد مردم ائتلاف بود گفت: من لازم می‌دانم از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، سیدمحمدخاتمی، از جبهه اصلاحات و جبهه اعتدال‌گرایان سپاس و تشکر کنم.

 

این کاندیدای ریاست جمهوری افزود: بزرگان کشور همچون آیت‌الله رفسنجانی و سید محمدخاتمی و همه فعالان جبهه اعتدال و اصلاحات فراوان زحمت کشیدند و من و عارف گفتیم هر تصمیمی که شما بگیرید ما تسلیم خواهیم بود و تصمیم نهایی این شد که من در عرصه بمانم.

 

وی ادامه داد: هشت سال بد اخلاقی دیگر بس است، هشت سال انزوای بزرگان دیگر بس است، بزرگان لایق را کنار گذاشته و به آنان تهمت زده‌اید و این دیگر بس است.

   

روحانی تاکید کرد: اگر دولت تدبیر و امید تشکیل شود ما به آنان تهمت نخواهیم زد، منتظر این هستیم تا مردم در 24 خردادماه حماسه آفرینند.

 

این کاندیدای اصلاح‌طلب بیان کرد: هر نفر با 10 نفر پای صندوق آرا بیایند پیروز انتخابات خواهیم بود و روز 25 خردادماه جشن پیروزی انتخابات خواهیم گرفت.

 

 وی تصریح کرد: در دولت «تدبیر و امید» مردان و زنان، دختران و پسران احساس آزادی می‌کنند.

 

روحانی گفت: برخی در این هشت سال برای مردم مشکلات آفریدند و حتی به امام دوازدهم، رهبری نظام و دین اسلام نیز ظلم کردند.

 

این کاندیدای اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید با توجه به شرایط و زمان پای سازندگی دولت هاشمی رفسنجانی و دولت اصلاحات سید محمدخاتمی برای نجات به مشورت مردم و استفاده از رهنمودهای رهبری راه اعتدال و عقلانیت را در پیش خواهد گرفت.

 

روحانی گفت: اگر مشکلات کشور زیاد است اراده مردم بس بلند است و آماده‌ایم با وحدت و یکانگی و یکپارچگی مشکلات کشور را حل و فصل کنیم.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:, | 1:11 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |