مایوس نیستم، به انتخابات امیدوارم / تجربۀ اشتباه این ۸ سال، کافی نیست؟
اميدوارم با حضور همه آحاد مردم با سلايق مختلف در پاي صندوق‌هاي رأي، فرد صالحي انتخاب شود كه داراي تجربه اجرايي، سرد و گرم چشيده دوران‌هاي مختلف، معتدل و كارآزموده در فراز و نشيب‌ها و بحران‌ها باشد


افراد و جريان‌هاي فكري افراطي كه مسئول پيش آمدن شرايط موجود كشور هستند و حتي تا سالهاي اخير هم از سوءعملكردها دفاع مي‌كردند، امروز با گرفتن وجهه حق به جانب، از پذيرش مسئوليت عملكرد خود امتناع كرده و با فرار به جلو، ديگران را مقصر معرفي مي‌كنند و درصدد ادامه همان مسير و تكرار مجدد اشتباهات هستند.

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، در ديدار جمعي از كارآفرينان شهرهاي استان گيلان، با بيان اين مطلب افزود: استكبار جهاني، از آغاز نظام اسلامي تاكنون، در دشمني با جمهوري اسلامي ايران، لحظه‌اي ترديد نكرده، ولي آنچه كه تا امروز آنها را در رسيدن به مقاصد شوم خود ناكام گذارده است، حمايت آحاد مردم از نظام، پايبندي به ارزش‌ها و آرمان‌هاي اسلام ناب، راه امام(ره) و حفظ وحدت و انسجام بين مردم و مسئولان بوده است.

ايشان گفت: متأسفانه سوءمديريت‌هاي دوره‌هاي اخير و ايجاد انحراف در مسير انقلاب اسلامي، راه تشديد فشار دشمنان به ايران را هموارتر كرد و اكنون شاهديم كه آنها شديدترين تحريم‌ها و تهديدها را عليه ايران به كار مي‌برند.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، با توجه به سياست‌هاي كلي نظام، برنامه توسعه پنج ساله كشور، اصلاح اصل 44 قانون اساسي كه انتظار انقلاب اقتصادي از آن مي‌رفت و سند چشم‌انداز 20 ساله گفت: به رغم ابلاغ اين سياست‌ها توسط رهبري و تأكيد ايشان بر ضرورت اجراي آنها، كساني كه ادعاي پيروي از ولايت را داشتند در تناقضي آشكار، متأسفانه عملاً از اجراي اين سياست‌ها خودداري كردند و به مرور زمان، انحراف از اجراي صحيح سياست‌هاي ابلاغي، مشكلات اقتصادي، سياسي، فرهنگي و اجتماعي كنوني كشور را به وجود آورد.

عضو خبرگان رهبري گفت: شرايط امروز كشور، سخت‌تر از دوران پس از پايان دفاع مقدس نيست و مي‌توان با ايجاد دولتي مقتدر و كارآمد كه در آن از همه مديران مجرب كشور با سلايق مختلف استفاده شود، براي برون‌رفت از شرايط كنوني برنامه‌ريزي و بر مشكلات غلبه كرد.

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در پاسخ به سؤالي در خصوص مسائل انتخابات اخير رياست جمهوري گفت: آنچه كه براي بنده در اين دوره پيش آمد، چون براي رضاي خدا، انجام تكليف و اداي دين به اسلام و مردم وفادار ايران بود، خير و قابل صبر و تحمل است.

وی تصريح كرد: با اين وجود، مأيوس نيستم و اميدوارم با حضور همه آحاد مردم با سلايق مختلف در پاي صندوق‌هاي رأي، فرد صالحي انتخاب شود كه داراي تجربه اجرايي، سرد و گرم چشيده دوران‌هاي مختلف، معتدل و كارآزموده در فراز و نشيب‌ها و بحران‌ها باشد.

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني تأكيد كرد: ايران كشوري ثروتمند و غني از لحاظ منابع طبيعي و نيروي انساني است و كارآفرينان باتجربه بسياري دارد كه بايد دولت آينده بتواند موانع و مشكلات را برطرف و زمينه بروز و ظهور استعدادها و توانايي آنان را فراهم كند.

وی افزود: اسلام داراي منطق گفتگوست و بايد حقانيت خود را از راه تعامل سازنده و به دور از افراط و تفريط براساس مصالح و منافع ملي در عرصه بين‌المللي اثبات و روابط خود با جهان خارج را ترميم كرده و بهبود بخشيم.

در ابتداي اين ديدار مهندس قلي‌پور از كارآفرينان استان گيلان و ديگر كارآفرينان از شهرهاي مختلف اين استان، مسائل و مشكلات موجود بر سر راه توليد و صنعت و اقتصاد را بيان كردند و از برخورد اصولي و همراه با متانت آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در قبال موضع اخير شوراي نگهبان در بررسي صلاحيت‌ها، تشكر و قدرداني كردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 22 خرداد 1392برچسب:, | 1:3 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |