تخصيص بودجه 105 ميليارد توماني براي برگزاري انتخابات رياست‌جمهوري و شوراها
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 92 با اشاره به جلسه صبح امروز این کمیسیون برای رفع ایراد شورای نگهبان در لایحه بودجه سه دوازدهم گفت: طبق مصوبه امروز اين کمیسیون، 105 میلیارد تومان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در لایحه بودجه پیش‌بینی شده است.

"حسينعلي حاجي‌دليگاني" نماينده مردم شاهين‌شهر، ميمه و برخوار در مجلس شوراي اسلامي  در گفتگو با

خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران

با اشاره به جلسه صبح امروز(شنبه26 اسفندماه) کميسيون تلفيق براي برای رفع ایراد شورای نگهبان در لایحه بودجه سه‌دوازدهم، گفت: در این جلسه که با حضور نمايندگان شوراي‌نگهبان، وزارت کشور و نماينده نظارت مجلس برگزار شد، ايراد شوراي نگهبان به لايحه بودجه سه‌دوازدهم مبني بر لحاظ نشدن اعتبارات برگزاري انتخابات رياست‌جمهوري مورد بحث و بررسي قرار گرفت.


 


وي در ادامه با بيان‌اينکه طبق مصوبه امروز کمیسیون، 105 میلیارد تومان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در لایحه بودجه سه‌دوازدهم پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: در اين مصوبه مقرر شد، 15 میلیارد تومان برای مجلس، 35 میلیارد تومان برای شورای نگهبان و 55 میلیارد تومان برای وزارت کشور جهت برگزاری دو انتخابات سراسری ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در بودجه سه ماهه اول سال 92 منظور شود.


 


 


عضو کميسيون تلفيق در ادامه تصريح کرد: این مبالغ در همان سقف 41 هزار میلیارد تومانی بودجه مصوب مجلس برای بهار 92 به صورت علی‌الحساب لحاظ خواهد شد، ضمن‌آنکه اين مصوبه فردا در صحن علني بهارستان به راي گذاشته خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:تخصيص بودجه 105 ميليارد توماني براي برگزاري انتخابات رياست‌جمهوري و شوراها, | 1:18 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |