سياسيوني كه دنبال حماسه اند!

با توجه به بيانات مقام معظم رهبري در مشهد بناي اصلي نظام در انتخابات پيشرو ابتدا تاكييد بر حضور حداكثريه مردم هستش و به همين دليل بايد كانديدايي كه در بر گيرنده سلايق مختلف باشند در اين عرصه حضور داشته باشند اينه كه انتخابات امسال مثل سال 84 چند قطبيه و ما احتمالا شاهد حضور كانديدايي از جريانات اصلاح طلبان و اصول گرايان، جبهه پايداري و چند نفري هم بصورت مستقل و يك كانديدا هم از طرف دولت فعلي خواهيم بود و الحمدلله اون چيزي كه در كشورما زياد هستش حضور افراد بيشماريه كه نزديك انتخابات به اسم احساس تكليف و يا دعوت اقشار مختلف مردم سر و كلشون پيدا ميشه و كانديداتوري خودشون رو واسه انتخابات رياست جمهوري اعلام ميكنند كه خود اين افراد چند دسته هستند. يه عدشون افراد ورشكسته سياسي هستن كه بفكر مطرح كردن خودشون و ادامه حيات سياسيشون هستن  و يه عده هم باالخره وعده يه وزارتي و پستي ميگيرن و بنفع ديگري كنار ميرند و يه عده هم واقعا افراد شايسته و سالمي هستن كه پا به عرصه انتخابات گذاشتن.

در حال حاضر افرادي كه در اين عرصه حضور دارند برخيشون اصلا شايستگي حضور در اين عرصه  رو ندارند و برخيشون شخصيتهاي زمان خودشون بودند و در شرايط فعلي خيلي كارايي لازم رو بنظر ميرسه ندارند. اون چيزي كه ميتونه نقشه راه ما در انتخاب فرد اصلح باشه بيانات و رهنمودهاي مقام معظم رهبري هستش كه ايشون يه آدرس خوب به ما در مشهد دادن و گفتن كه رييس جمهور آينده بايد كسي باشه كه نقاط قوت رييس جمهور فعلي رو داشته و نقاط ضعف اون رو نداشته باشه پس ما بايد دنبال كسي باشيم كه گفتمان انقلابش قوي ، مردمي ، جوان و پركار همراه با روحيه تحول آفريني باشه و از طرفي بايد اون در عمل ولايت مدار و در تصميم گيري ها بيشتر جنبه عقلاني رو در نظر بگيره نه اينكه تصميماتش بيشتر از روي احساسات و آني باشه و همچنين بايد روحيه انتقاد پذيري و مشورت در امور رو داشته باشه و لازمه  به اطرافيانش و جرياناتي كه ازش حمايت ميكنند هم نگاه كنيم و اين كمك ميكنه كه ما تا حدي نسبت به اون فرد شناخت بيشتري پيدا كنيم.


اين روزها اخبار پيرامون انتخابات زياده ولي جالبترين خبري كه تو يكي از سايتهاي اون ور آبي خوندم اين بود كه اعتراف كرده بود كه تاكييد بر افزايش گفتمان انقلاب وجه اشتراك تمامي كانديداي رياست جمهوري فعلي هستش و حقيقتا بحق اعتراف كرده و بنده بنوبه ي خودم انتظار ديدن چنين اعترافي رو از اين زاويه ديد از يه سايت معاند نداشتم و اين حقيقتا جاي خوشحالي داره.

اميدوارم همه ما بتونيم با توجه به رهنمودها و بينات رهبر انقلاب اصلح رو به راحتي شناسايي كنيم و در سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي با حضور خودمون در عرصه انتخابات در بوجود اومدن حماسه سياسي سهيم باشيم. انشا الله.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 19 خرداد 1392برچسب:, | 17:36 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |