نامزد شورا و بی توجهی به زیبایی شهر / به در و دیوار شهر پوستر نزنید

66874

تبلیغات انتخابات شوراهای شهر و روستا از نخستین ساعات امروز (۱۶ خرداد) آغاز شده است و این در حالی است که برخی از ستادهای تبلیغاتی بدون توجه به سیما و منظر شهری، پوسترهای تبلیغاتی نامزد مورد علاقه خود را در هر کجا که امکان داشته اند نصب کرده اند.

ایسنا/ با آغاز مهلت قانونی تبلیغات انتخابات شوراها از ساعات اولیه امروز، اعضای ستادهای تبلیغاتی برخی از نامزدهای محترم شورای شهر اهواز از فرصت تاریکی شب گذشته نهایت استفاده را برده اند و تصویر نامزد مورد علاقه خود را به در و دیوار شهر چسبانده اند. البته که تبلیغات حق قانونی نامزدهاست، ولی نکته ای که امروز در سطح شهر دیده می شود این است که فضاهای در نظر گرفته شده از سوی شهرداری برای نصب تبلیغات تقریبا خالی از تبلیغات است و این در حالی است که ستادهای تبلیغاتی نامزدها پوسترهای خود را به در و دیوار شهر چسبانده اند!

سوال مهم این است که آیا کاندیداهایی که خود و هواداران آنها نسبت به زیبایی شهر بی توجه هستند، می توانند گزینه مناسبی برای نشستن بر کرسی شورای شهر باشند ؟! 

هنوز هم دیر نشده؛ امروز نخستین روز تبلیغات است و نامزدهای شورا و ستادهای تبلیغاتی آنها از همین لحظه به بعد به زیبایی شهر و حفظ حقوق شهروندان توجه داشته باشند؛ شهروندان می بینند و مقایسه می کنند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 17 خرداد 1392برچسب:, | 1:27 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |