به این افراد رای ندهید/ گول قسم، گریه و ریش را نخورید
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۸
 
 
حجت‌الاسلام قرائتی گفت: قرآن به ما می‌گوید کسانی که ایمان دارند و از سر جای‌شان تکان نمی‌خورند را نه دوست‌شان داشته باشید، نه به آن‌ها پست دهید.
به این افراد رای ندهید/ گول قسم، گریه و ریش را نخورید

به گزارش جهان به نقل از تبیان، حجت اسلام محسن قرائتی، عالمی که همه او را حداقل با برنامه درس هایی از قرآن که سالیانی است از شبکه اول سیما پخش می شود، می شناسیم. او معلمی دوست داشتنی و مهربان است که نگاهش به قرآن نگاهی زیبا و کاربردی است و همه و در هر سنی به او علاقه داشته و برنامه هایش را دنبال می کنند. حجت الاسلام قرائتی در جایی گفته بودند من در این سی سال یا سی و چند سال، هروقت، وقت انتخابات بوده حالا یا مجلس، یا خبرگان یا ریاست جمهوری، یا شورای شهر، نکاتی را گفتم. اکنون با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری سخنانی در اینباره گفته اند که در ذیل آنها را با هم می خوانیم.


رحمه العالمین تبلیغ دین است، این آخرین نکته ای است که من راجع به تبلیغ فهمیده ام. خیلی هم نکته قشنگ، قرآنی و لطیفی است تبلیغ دین رحمت الهی است. بنابراین اگر هر کدام از پژوهشگران، مبلغین و علما  که تبلیغ دین هم می کنند خوش به حالشان. هر کدام فقط نشسته اند پژوهش می کنند و تبلیغ نمی کنند از رحمت دور هستند. هر کس در هر شرایطی در فضای خودش باید تبلیغ کند.


تبلیغ لازم نیست رزمی یا فنی باشد، مثل کشتی که لازم نیست رزمی و فنی باشد. یک کشتی داریم که رزمی و فنی است، ده ها و صد ها مهندس و متخصص روی آن کار می کنند تا ساخته شود. یک کشتی هم طبیعی است مثل یک برگ زدی که در آب افتاده  و مورچه ها هم میروند روی آن سوار می شوند و هیچ مهندسی هم روی آن کار نکرده است. یعنی تبلیغ می شود از ساده ترین ابزار باشد و یا از پیچیده ترین ابزار. تبلیغ هم می شود تن به تن باشد، هم می تواند اجتماعی باشد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 17 خرداد 1392برچسب:, | 1:42 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |