اشاره‌رویانیان به‌جذب 2 استقلالی دیگر/درگيري قرمزها و سپاهان
 
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۹
 
 
از صحبت هاي مديرعامل پرسپوليس مي توان دريافت كه دو استقلالی ديگر در لیست پرسپولیس علی دايی حضور دارند.
اشاره‌رویانیان به‌جذب 2 استقلالی دیگر/درگيري قرمزها و سپاهان

به گزارش جهان به نقل از ايستگاه ورزش؛ وقتی محمد رویانیان مدعی می شود که: «هر تیمی آرزوی داشتن بازیکنانی مثل نکونام و تیموریان و خلعتبری را دارد.» و بعد از آن هم می گوید: «هنوز سه بازیکن از لیست علی دايی را جذب نکردیم.» می شود اشاره تلویحی رویانیان به حرکت در راستای جذب جواد نکونام و آندرانیک تیموریان را متوجه شد.

بازیکنانی که در طبقه بندی قرمز و آبی می توان آن ها را استقلالی دانست ولی پرسپولیسی ها این روزها در تلاشند تا با جذب نکونام و تیموریان بار خود را برای حضور پر قدرت در فصل آینده ببندند.

اگر انتقال سید صالحی از تراکتورسازی به پرسپولیس تحقق یابد، در واقع او پس از ميثم حسيني دومين بازیکنی است که در این فصل از خانواده آبی ها به جمع سرخ پوشان پیوسته و نکونام و تیموریان نیز می توانند این مربع آبي را تکمیل کنند. هر چند که خود استقلالی ها هم به شدت پای نگه داشتن نکونام و جذب تیموریان ایستاده اند.

درگيري پرسپوليس و سپاهان براي بستن قرارداد با 3 بازيكن


در همین حال، روزنامه نود هم نوشتچ؛ سعيد شيريني با تمام خبرگزاري‌هاي رسمي و غيررسمي کشور مصاحبه کرده و مدعي شد سه بازيکني که با سپاهان به توافق رسيده‌اند، با پرسپوليس قرارداد داخلي امضا کرده‌اند و او و ديگر مسئولان باشگاه اجازه نخواهند داد هر تيمي (بخوانيد سپاهان) بازيکنان پرسپوليس را «بر» بزند!


خيلي‌ها نمي‌دانند اين سه بازيکني که مدنظر شيريني هستند، کدام‌ها هستند. اما بدانيد که منظور شيريني از بين سه بازيکن رحمان احمدي، قاسم دهنوي و شجاع‌ خليل‌زاده هستند. شيريني مدعي است اين بازيکنان پيش از توافق با سپاهان با پرسپوليس قرارداد داخلي امضا کرده‌اند. موضوعي که اگر واقعيت داشته باشد، قطعا طبق آيين نامه جديد فدراسيون فوتبال ايران، حق را به پرسپوليس خواهد داد و اين نفرات تحت هر شرايطي بايد با پيراهن پرسپوليس در ميادين رسمي حاضر شوند.


اما سئوالي که اين وسط پيش مي‌آيد اين است که اين بازيکنان اول با کدام تيم قرارداد داخلي امضا کرده‌اند؟ يعني هر تيمي که طبق تاريخ درج شده در سربرگ قراردادهاي داخلي زودتر با اين نفرات قرارداد داخلي امضا کرده باشد از نظر قانوني مالک اين نفرات است. از اين روست که معتقديم سپاهاني‌ها با رحمان احمدي و دهنوي پيش از پرسپوليس قرارداد داخلي امضا کرده‌اند اما پرسپوليس اگر با اين نفرات قرارداد داشته باشد تنها کاري که مي‌تواند بکند شکايت از اين بازيکنان و ايجاد مانع براي حضور آنها در سپاهان است وگرنه آنها رسما بازيکنان سپاهان هستند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 17 خرداد 1392برچسب:, | 1:40 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |