بیانات امام خامنه‌ای در حرم امام(ره) در شناخت اصلح کارگشاست
 
 
به گزارش خبرنگار «خبرگزای دانشجو» از ساری، سردار نقدی امروز در جمع بسیجیان شهرستان امل با اشاره به لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور هرچه گسترده مردم پای صندوق های رای، برگزاری انتخابات سالم، آرام و امن، و آگاهی و هوشیاری در انتخاب اصلح، اجرای وصیت امام است و مصرع حماسه سیاسی را که انتخابات است با عظمت تمام خواهد سرود.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: اقتدار ایران در عرصه بین‌المللی و افزایش قدرت چانه‌زنی بر احقاق حقوق ملت در مذاکره 1+5، در ارتقاء روحی و معنوی نهضت‌های آزادی بخش و کشورهای استقلال‌طلب و بالا گرفتن امواج آزادی‌خواهی در جهان، نتیجه حضور گسترده مردم خواهد بود.
 
وی افزود: مایوس شدن مستکبران از فشارها و شکست پروژه تحریم آمریکا و افزایش میزان مقبولیت و نفوذ نظام سیاسی جمهوری اسلامی در ابعاد داخل و خارج که به نحو ملموسی وضع اقتصادی را بهبود و ضریب امنیت ملی را افزایش می‌دهد، از دیگر پیامدهای حضور گسترده در انتخابات است.
 
جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: اگر ما مشارکت جدی و حداکثری در انتخابات داشته باشیم حتی اگر آمریکا بخواهد لجبازی کند و تحریم‌ها را ادامه دهد متحدان و همپیمانانش، او را همراهی نخواهند کرد، چراکه حضور پرشور ملت در انتخابات، به همه دنیا ثابت می کند آنکه پایدار است، ایران است.
 
وی در ادامه سخنانش با تاکید بر لزوم انتخاب فرد اصلح در انتخابات خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه جایگاه ریاست جمهوری بسیار بالاست باید به تفاوت‌‌های کوچک هم دقت کرد و در این میان توجه به شاخصه‌های تعیین شده توسط رهبر معظم انقلاب برای انتخاب اصلح توجه کرد.
 
نقدی با بر شمردن ویژگی های فرد اصلح گفت: مومن به اسلام، التزام به قانون اساسی و ولایت و خدمتگزار به مردم از جمله معیارهای انتخاب فرد اصلح می باشند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان داشت: رهبری معظم انقلاب فرموده‌اند که رئیس جمهوری را انتخاب کنید که عزت ملت ایران را ارتقاء دهد؛ مردم باید با توجه به معیارهای گفته شده توسط ولی امر مسلمین رئیس جمهور اصلح را انتخاب کنند و حماسه‌ای بیافرینند که خانواده شهدا و دلسوزان انقلاب شاد شوند.
 
وی فرمایشات امام خامنه ای را پیرامون شاخص های ارجحیت کاندیداهای ریاست جمهوری بر اساس ترتیب اولویت در بیانات هفتم اردیبهشت و ششم خرداد سال 92 یادآور شده و افزود: فرد اصلح باید به اسلام، اهداف انقلاب، قانون اساسی، مردم و آرمان های امام، ایمان داشته و در یک کلام ملتزم و مطیع محض ولایت فقیه باشد.
 
نقدی ادامه داد: همچنین شجاع، دارای روحیه مقاومت و دشمن ستیزی و استقلال طلبی، معتقد به اقتصاد مقاومتی توأم با مدیریتی با تدبیر و حکمت باشد و ضمن پایبندی به ارزش ها، روحیه مردمی و نشاط انقلابی نیز داشته و توانایی کافی و قابلیت زمینه سازی عزت مردمی و تحقق اهداف را داشته باشد.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: بیانات امام خامنه ای در حرم امام خمینی (ره) در شناخت کاندیدای اصلح بسیار کارگشاست کسانیکه برای کسب آراء و جلب توجه مردم سیاه نمایی می کنند و زحمات دولت های قبل را نادیده می گیرند و فقط بخش های منفی را می بینند اصلح نیستند.
 
وی در پایان مهمترین بخش سخنرانی مقام معظم ولایت را بیان اصول امام خمینی (ره) دانسته و افزود: امام خامنه ای اصول سیاست فرهنگی و اقتصادی، اصول سیاست خارجی و داخلی امام خمینی (ره) را در حرم مطهر بیان فرمودند «کسیکه می خواهد اصلح را تشخیص دهد مواضع کاندیداها در مناظره ها را با این اصول بسنجد.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:, | 23:48 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |