دغل کاری توأم با حمایت ˝صدای امریکا˝ از ˝دلالان اپوزیسیون˝،داد ضد انقلاب را در آورد + تصاویر

دغل کاری توأم با حمایت ˝صدای امریکا˝ از ˝دلالان اپوزیسیون˝،داد ضد انقلاب را در آورد + تصاویر

     
رهیاب نیوز :این همایش در حالی با حمایت یکی از بنیادهای تحت مدیریت سیا برگزار شد که تعداد افراد حاضر در جلسه حتی با حضور دلالانی چون ˝سازگارا˝،˝شهریار آهی˝ ،˝واحدی˝ به عنوان سخنران به 20 نفر هم نرسید.
۱۳۹۱ شنبه ۲۶ اسفند ساعت 18:56

 

 

 همزمان با تحریم های غرب بر علیه ایران با هدف سنگ اندازی در مطالبه بحق ایرانیان ، تحرکات حلقه دلالان ضد انقلاب برای امتیاز گیری و سرکیسه کردن امریکایی ها روند شتابانی به خود گرفته است.


به همین جهت در روزهای شنبه و یکشنبه نوزدهم و بیستم اسفند ماه کنفرانسی دو روزه در همین راستا در شهر واشنگتن آغاز بکار کرد.

این کنفرانس که با حضور گروهی از ضد انقلابهای فراری و دانشجویان سابقه دار نزدیک به حلقه فتنه شاخه خارج از کشور برگزار شد با موضوعاتی از قبیل کلید واژه "انتخابات آزاد" (رمز عملیات فتنه گران و بدخواهان) و تأیید بی شرمانه تحریم های غیر انسانی غربی ها ماهیت خبیث این جماعت سوداگر را بیش از پیش هویدا کرد.
 
کنفرانس کم تعداد دلالان مطرح ضد انقلاب تکرار گوشه های عملکرد ضر ایرانی این جماعت را به وضوح به نمایش می گذارد، آنجا که سخنرانان با تکرار کلید واژه "انتخابات آزاد" به خیال خام خود به دنبال راهکاری برای پیوند این موضوع با ایجاد آشوب هایی شبیه سال 88 در کشور به بحث می نشینند.




این موضوع با پیشنهادی از سوی "مریم معمار صادقی" مدیر یکی از موسسات تحت نظر مستقیم سیا که به ظاهر به فعالیت های حقوق بشری مشغول است، همراه بوده است.

"معمار صادقی" با اشاره به اینکه باید نگاهی دقیق تر به رابطه خودمان ("اپوزیسیون") و دولت امریکا داشته باشیم اظهار می کند برای آنکه بتوانیم از حداکثر کمک های مالی و سیاسی دولت امریکا بهره مند بشویم باید تا جایی که می شود با سناتورهای امریکایی رایزنی کرد و اظهار امیدواری می کند که این رایزنی به یقین پول و امکانات بیشتری را برای این جماعت به ارمغان بیاورد. 

"شهریار آهی" دیگر مهره به اصطلاح اپوزیسیون با تایید این نظرات راه حل را در پادویی بیشتر برای امریکایی ها می داند و اظهار می کند :" ما باید از تجربیات امریکایی ها در نهادینه کردن دموکراسی(!) در جهان نهایت استفاده را بکنیم و از این امکاناتی که در اختیار ما گذارده اند حداکثر بهره برداری را داشته باشیم .

"محسن سازگارا" از حلقه کیان و موسسه جامعه در دوران روزنامه های زنجیره ای دولت اصلاحات اعتقاد دارد همه این کارها باید با ظاهری عوامانه و در یک حوزه عمومی صورت بگیرد تا مشکلی برای هدفهای اصلی پیش نیاید و متهم به ارتباط با دولت امریکا نشوند! 

اما سخنران روز آخر این مراسم "مجتبی واحدی" مشاور فراری "مهدی کروبی" به طور کامل از دغل کاری ضد انقلابها پرده برداری می کند.

وی با ابراز اینکه از تحریم های امریکایی ها علیه مردم ایران خوشحال است این تحریم ها را به نفع مرد ایران ارزیابی کرده است ! 

"واحدی" با اظهار این موضوع که فشار تحریم ها بر مردم اهمیتی ندارد می گوید :"به تصور من این تحریم ها باید ادامه داشته باشد و هر اقدامی که حتی یک روز سرنگونی را تسریع کند من آن را به نفع مردم ایران می دانم"
 
گفتنی است این همایش در حالی با حمایت یکی از بنیادهای تحت مدیریت سیا برگزار شد که تعداد مدعوین حاضر در جلسه حتی با حضور دلالانی چون "حسن شریعتمداری"،"محسن سازگارا"،"شهریار آهی"،"مجتبی واحدی"،"مریم معمار صادقی" و "آرام حسامی" به عنوان سخنران ، به 20 نفر هم نمی رسید!

اما صدای امریکا با پوشش خبری ویژه این مراسم کم تعداد،صدای رقبای این مفلسان در غارت جیب امریکایی ها را بدجور در آورده است.

 


به طوری که "مه لقا فخر آور" خواهر "عباس فخرآور" که بتازگی با ائتلاف با "رضا ربع پهلوی" نقش تشکل رقیب این جریان را بازی می کند و البته جریان وابسته به ایشان هم حال و روز خوبی نسبت،با حمله به صدای امریکا این جلسه را احمقانه نامیده است.

"مه لقا فخرآورد" در صفحه فیس بوکش می نویسد : "صدای آمریکا با وجودی که از تمام کنفرانس ما فیلم برداری کرد از پخش آن خود داری نمود اما کنفرانس احمقانه پرسنل صدای آمریکا را با آب و تاب پخش کرد! تغداد شرکت کنندگان در کنفرانس سازگارا و باطبی ۱۰ نفر هم نبود، فقط سخنرانهای پنلهای مختلف پای صحبت یکدیگر نشستند و تمام صندلی هایشان خالی ! "



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:, | 1:8 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |