شوک بشار به غرب؛ سوریه موشک های "اس-300" روسیه را تحویل گرفته است
سوریه و حزب الله در یک محور قرار دارند. گروه هایی از مبارزان حزب الله در مناطق مرزی لبنان قرار دارند اما ارتش سوریه است که با گروه های تروریستی می جنگد و درگیری را مدیریت می کند. این درگیری تا زمانی که همه تروریست ها در سوریه از بین بروند ادامه خواهد داشت.

به گزارش آخرین نیوز، رئیس جمهوری سوریه در یک گفتگوی تلویزیونی اظهار داشت که کشورش موشک های "اس 300" روسیه را تحویل گرفته است.

بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در گفتگو با شبکه المنار لبنان اظهار داشت: ارتش سوریه پیشرفت های بسیاری را در مقابله با افراد مسلح کسب کرده است و در حال حاضر موازنه قوای نظامی تماما به نفع ارتش سوریه است.

وی خاطرنشان کرد: سوریه و حزب الله در یک محور قرار دارند. گروه هایی از مبارزان حزب الله در مناطق مرزی لبنان قرار دارند اما ارتش سوریه است که با گروه های تروریستی می جنگد و درگیری را مدیریت می کند. این درگیری تا زمانی که همه تروریست ها در سوریه از بین بروند ادامه خواهد داشت.

بشار اسد نقش کشورهایی همچون ترکیه، قطر و عربستان سعودی در حمایت از گروه های مسلح را محکوم کرد. وی خاطرنشان کرد که صد هزار فرد مسلح از ملیت های عربی و خارجی با حمایت مالی کشورهای مذکور وارد سوریه شده اند.

رئیس جمهوری سوریه از موافقت ابتدایی خود با حضور در نشست ژنو 2 خبر داد اما نسبت به نتایج مهم از سوی این نشست ابراز تردید کرد. در موضوع رژِیم صهیونیستی نیز بشار اسد اظهار داشت که ارتش سوریه فورا به هر تجاوز صهیونیست ها به اراضی سوریه پاسخ خواهد داد.

وی در ادامه گفت: دولت سوریه مانع از فعالیت گروه های سوری که خواهان مقاومت در راستای آزاد سازی بلندی های اشغالی جولان هستند نمی شود. اسد در عین حال اعلام کرد که سوریه نخستین گروه از موشک های "اس 300" روسیه را تحویل گرفته است و بقیه موشک ها نیز به زودی به سوریه تحویل داده خواهد شد.

مشروح این مصاحبه امشب ساعت 22:30 به وقت تهران توسط شبکه المنار لبنان پخش خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 10 خرداد 1392برچسب:, | 1:28 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |