رضایی: برای ریاست نیامده‌ام

به گزارش تسنیم، محسن رضایی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری در مسجد جامع شهر خورموج  در استان بوشهر با اشاره به حضور خود در انتخابات، گفت: از من می‌پرسند چرا رمز یا ابوالفضل را برای خود انتخاب کرده‌ام ، دلیل آن است که در صحرای کربلا دو جنگ جریان داشت جنگ نظامی که امام حسین (ع) خود فرمانده آن بود و جنگ خیمه ها که حضرت ابوالفضل آنرا رهبری می‌کرد ، دفاع مقدس همان جنگ نظامی بود که در آن به سید الشهدا تکیه کردیم ، حالا دشمن ناامید است و به خیمه‌ها نزدیک شده که همان تحریم‌های اقتصادی است بنابراین باید یا ابوالفضل بگوییم ، تا گرانی و بیکاری را از بین ببریم.

وی افزود: ارزش پول ملی ما روز به روز ضعیف‌تر می‌شود همه اینها اثرات تحریم نیست بلکه نشانه ضعف مدیریت داخلی کشور و مشکلات اداری است، این دولت و دولت‌های قبلی هم خیلی زحمت کشیدند اما در حال حاضر شرایط کشور مطلوب نیست واقعیت این‌است که ساختمان اقتصاد ما مشکل دارد اقتصاد ما تک محصولی  و وابسته به نفت است تحریم  مدیریت ناصحیح و ساختمان اقتصاد مشکلات را ایجاد کردند و  قدرت خرید ما کم شد .

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به اینکه بیکاری بر جوانان ما فشار می‌آورد، تصریح کرد: با توجه به ثروت شهرستان دشتی ابتدا باید کشاورزی سنتی را به مکانیزه تبدیل کنیم و صنایع تبدیلی را در شهرستان ایجاد کنیم .

رضایی گفت : اگر رئیس جمهور شوم هر کس صنایع تبدیلی به این شهرستان بیاورد یارانه دریافت خواهد کرد تلاش می‌کنم مشکلات بیمه و فروش محصولات کشاورزی را حل کنم و پارس شمالی را با تجربه‌ایی که از پارس جنوبی داریم فعال کنم .

وی گفت: قول می‌دهم گرانی و بیکاری را حل کنم و آرامش روحی و معنوی را به زندگی مردم برگردانم. من برای ریاست نیامده‌ام من اقتصاد خوانده‌ام و کار کارشناسی کرده‌ام و قول می‌دهم با کمک مردم از این گردنه اقتصادی عبور خواهیم کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:, | 17:16 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |