حجاب همسر من به تایید امام هم رسیده است/ به آیت‌الله هاشمی همواره ارادت داشته و دارم
عارف درباره دیدار چند روز قبل خود با هاشمی اظهار داشت: به آیت‌الله هاشمی همواره ارادت داشته و دارم و همیشه برای مشورت خدمت ایشان می‌روم.
 

 

محمدرضا عارف در پاسخ به خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو» مبنی بر اینکه برخی‌ها حجاب همسر وی را مقارن اسلام امریکایی می‌دانند اظهارداشت: حجابی که در اسلام آمده مشخص است و همسر من با همین حجاب در پاریس در خدمت امام بوده است و من چون علاقه به چادر داشتم از امام در این باره سوال پرسیدم که ایشان هم این مسئله را تأکید کردند.


وی اظهار داشت: اسلام حجاب را مطرح کرده و نوع پوشش افراد به فرهنگ‌ها و تمدن‌های مختلف باز خواهد گشت.


وی که در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد در پاسخ به این سوال که آیا برای اجماع با روحانی دیدار داشته‌اید اظهار داشت: هیچ جلسه‌ای با آقای روحانی در مورد اجماع نداشته‌ام.


این کاندیدای ریاست جمهوری در باره دیدار چند روز قبل خود با آیت‌الله هاشمی اظهار داشت: با آقای هاشمی همواره ارادت داشته و دارم و ایشان  از پیشکسوتان انقلاب است و همیشه هم برای مشورت خدمت ایشان می‌روم واز رهنمودهایشان استفاده خواهم کرد.


عارف ادامه داد: در جلسه‌ای که با وی داشتم ایشان از من خواستند تا مشارکت جدی در صحنه انتخابات داشته باشم.


قانون اساسی در کشور ما ظرفیت بسیار بالایی دارد که در مقابل قانون کشورهای دیگر دارد که متأسفانه در کشور ما از آن استفاده نشده است.


من فرد قانون مدار هستم و مبنای حرکتم قانون است و امیدوارم که بتوانم حاکمیت قانون را در جامعه اجرا کنم.


در رابطه با گفت‌وگو با امریکا باید شرایط گفت‌وگو هم فراهم شود و ما از هر کشوری که بتوانیم از آن با موضع قدرت از منافع خود دفاع کنیم رابطه برقرار می‌کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, | 23:37 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |