سايت‌ حامی دولت: جليلی «بشارت‌ بزرگ» احمدي‌نژاد است/ احمدي‌نژاد بار ديگر همه را مبهوت خواهد کرد؟

...به فضل الهي قوم مقدمه ساز به سلامتي در حال گذر از پيچ بزرگ تاريخي ست و در اين ميان جبهه باطل که خوابهاي بسياري براي اين ايام ديده بود و خيالهاي خامي داشت، در اين دوران زوال و نابودي، هيچ راه چاره اي جز آغاز نبرد نهايي در پيش روي خود نخواهد داشت، راه چاره اي که ان شاالله به سرعت به پرتگاه نابودي آنها و گلستان ظهور مستضعفان ختم خواهد شد.

...و به فضل الهي اين بار از پشت خيمه هاي معاويه بازنخواهيم گشت، اين بار با نه تنها خيمه هاي نيرنگ و تزوير معاويه هاي مسلمان نما که کاخ هاي ظلم و ستم استکبار را ريشه کن خواهيم کرد. لحظه موعود به سرعت در حال فرا رسيدن است و اين بشارت را مي‌توان به خوبي در وحشت دشمنان از وقايع منطقه از سرزمين حجاز و شام تا بحرين و يمن و عراق و ايران مشاهده کرد و اين همان بشارتيست که 8 سال پي در پي مبشران بزرگ ظهور از امام خامنه اي(مدظله) تا دکتر احمدي نژاد و بزرگان ديگر نويد آن را داده اند.

گفتني اينكه سه روز پيش سايت روزنامه «جوان» نيز با انتشار يادداشتي خبر داده بود كه سعيد جليلي گزينه اصلي احمدي‌نژاد در انتخابات آينده رياست جمهوري است و خبرگزاري دولت (ايرنا) هم با انتشار يادداشتي از جليلي با عنوان «نماينده گفتمان انقلاب اسلامي» ياد کرده و رحيم مشايي نيز گفته حمايت از کسي که بتواند راه احمدي‌نژاد را ادامه دهد «تکليف شرعي» است.

جليلي مديريت شده به عرصه انتخابات آمده و گزينه احمدي‌نژاد است

در همي حال معاون قوانين مجلس، هم با تاييد موضوع فوق، گفت: جليلي گزينه احمدي‌نژاد است.

دكتر اميدوار رضايي ميرقائد در گفت‌وگو با خانه ملت، گفت: اين موضوع از ماه‌هاي قبل با وجوديکه خود جليلي از ورود به عرصه انتخابات امتناع مي کرد قابل پيش بيني بود، حال به نظر مي‌رسد که توصيه‌هاي ديگران باعث شده که جليلي‌ آگاهانه يا مديريت شده به عرصه انتخابات بيايند، به طور حتم کشور بايد براي پيشرفت به سمت دولت عقل‌گرا و ارزشي حرکت کند تا با اين اصول رفاه و بهبود زندگي مردم محقق شود.

برادر محسن رضايي در پاسخ به اين سئوال كه با توجه به پايان رسيدن دوره دهم رياست جمهوري، شما آينده و سرنوشت احمدي‌نژاد را چطوري مي‌بينيد؟ گفت: سرنوشت فردي مانند احمدي‌نژاد بعد از انتخابات رياست‌جمهوري روشن است چون دولت در انتخابات آتي رياست‌جمهوري براي ورود جليلي برنامه‌ريزي کرد. حمايت وزراي دولت احمدي‌نژاد از جليلي در مصاحبه‌هاي مختلف نشان‌دهنده اين موضوع است، از طرف ديگر کابينه احمدي‌نژاد با کانديداهاي کنوني رياست‌جمهوري بيگانه نيستند و با هر کدام به صورتي رابطه‌اي دارند. به‌طور حتم با حضور هشت کاندايداي کنوني رياست‌جمهوري تصور قبلي برخي کارشناسان مبني‌بر به پايان رسيدن دوران سياست احمدي نژاد منتفي است و مردان دولت احمدي نژاد قادر به حضور در دولت بعدي هم خواهند بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, | 17:57 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |