احمدی‌نژاد: به مشایی ظلم شد

رئیس جمهور در واکنش به عدم احراز صلاحیت مشایی توسط شورای نگهبان گفت: از علاقه‌مندان به خود و آقای مشایی می‌خواهم که صبور باشند، چرا که با وجود مقام معظم رهبری هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت.

به گزارش آخرین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدي نژاد پيش از ظهر امروز چهارشنبه در حاشيه جلسه هيات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع انتخابات اظهار داشت: بنده مشايي را به عنوان فردي مومن، صالح و مفيد براي كشور مي دانم و با شناخت ويژگي ها و توانمندي هايشان، ايشان را معرفي كردم اما مظلوم واقع شد.

رييس جمهور افزود: معتقدم در كشوري كه ولايت فقيه دارد، حق مظلوم آن هم در اين سطح پايمال نخواهد شد و با وجود مقام معظم رهبري مشكلي پيش نخواهد آمد.

وی صريح كرد: اين موضوع را از طريق مقام معظم رهبري تا لحظه آخر تعقيب خواهم كرد و اميدوارم مشكل حل شود و البته مشكلي نخواهد بود.

احمدی نژاد خاطر نشان كرد: از دوستان و علاقه مندان به بنده و مشايي هم مي خواهم كه صبور و منتظر باشند چرا كه با وجود مقام معظم رهبري مشكلي در كشور به وجود نخواهد آمد و اين مشكل حل خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره سفر به اکوادور و اتیوپی گفت: به دلیل طولانی بودن زمان هر کدام از این سفرها ما در حال بررسی این سفرها هستیم که کدام یک از این سفرها را می‌توانیم انجام دهیم.

گفتنی است مشایی شب گذشته در گفتگویی درباره رد صلاحیتش توسط شورای نگهبان گفت : من پیش از این درباره این مسئله صحبت کرده ام. من رد صلاحیت خود را ظلم می دانم و حل آن را از طریق مقام معظم رهبری پیگیر خواهم بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 2 خرداد 1392برچسب:, | 13:5 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |