شورای نگهبان با توجه به سن بالای هاشمی عدم احراز صلاحیت وی را اعلام کند

وی با بیان این مطلب که رئیس جمهور آینده باید پرکار و خلاق باشد، اظهارداشت: سن هاشمی رفسنجانی بالا است و از آن تحرک و نشاط برخوردار نیست، ضمن آنکه عملکرد وی نیز در گذشته به هیچ وجه مناسب نبود.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: هاشمی‌رفسنجانی اصلا مواضع محکمی در قبال فتنه 88 اتخاذ نکرد. او می‌خواهد قدرت را در ایران به دست فرزندانش واگذار کند و نیروهای نزدیک به هاشمی رفسنجانی هم از خواص بی بصیرت و مردود شده تلقی می‌شوند.

شجونی با تاکید بر اینکه هاشمی باید از انتخابات گذشته عبرت می‌گرفت و دیگر در این دوره از انتخابات ثبت نام نمی‌کرد، خاطرنشان کرد: هاشمی در انتخابات مجلس ششم در دام اصلاح طلبان افتاد و این جریان در آن دوره به هاشمی جفا کرد به طوری که نفر سی‌ام حوزه انتخابیه تهران در مجلس شد و در نهایت به مجلس هم راه نیافت و الان همان افراد خواستار حضور وی در انتخابات شدند.

وی با بیان این مطلب که مواضع هاشمی‌رفسنجانی در سیاست خارجی محکم و انقلابی نیست، اظهارداشت: هاشمی سازش گرا است و به راحتی تسلیم غرب می‌شود و به راحتی سخن  از رابطه با آمریکا  می‌گوید و این مواضع اصلا زیبنده مقام رئیس جمهوری نیست.

شجونی تاکید کرد: با توجه عملکرد، مواضع و سن بالای هاشمی شورای نگهبان باید عدم احراز صلاحیت او را اعلام کند. هاشمی به دنبال ثروت وقدرت بوده در حالی که رئیس جمهور آینده باید در راستای عدالت و پیشرفت و خدمت بی منت به مردم حرکت کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 29 ارديبهشت 1392برچسب:, | 19:26 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |