هاشمی باید ثابت کند که زاویه ای با مقام معظم رهبری ندارد
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درمجلس گفت: در صورتی که صلاحیت آقای هاشمی تایید شود وی باید در بدو تبلیغات انتخاباتی خود ثابت کند که زاویه ای با مقام معظم رهبری ندارد.

منصور حقیقت پور در گفت وگو با تسنیم در اردبیل اظهار کرد: هرچند ورود آقای هاشمی به عرصه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری موجب داغی تنور انتخابات می شود اما باید ثابت کند که زاویه ای با دیدگاهها و منویات مقام معظم رهبری ندارد.

وی افزود: توقع مردم بر این است که در دوره یازدهم ریاست جمهوری  زاویه جدیدی بین رئیس جمهور آینده و دیدگاههای مقام معظم رهبری به وجود نیاید, اگر زاویه ای بین آقای هاشمی و رهبری احساس شود قطعا مردم با توجه به تجربه این زاویه در دولت دهم، انتخاب دیگری خواهند داشت.

شورای اسلامی تاکید کرد: ظرفیت برای توسعه و رشد کشور به قدر کافی فراهم بوده و نیازمند همگرایی و هم افزایی در بین قوا و نیازمند تائید مقام معظم رهبری است.

حقیقت‌پور درباره تکثر کاندیداها در اردوی اصولگرایان که موجب تفرق آرا می شود نیز اظهار کرد: ما به  عنوان نمایندگان مجلس در فراکسیون رهروان ولایت ، در تلاش هستیم  تا درباره عزیزانی که امکان رای آوری بیشتری دارند، اجماع کرده و در نهایت یک نفر را برای حضور در عرصه رقابت انتخاب کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:, | 17:42 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |