آل سعود اینگونه فلسطین را به انگلیس فروختند+تصاویرو مستندات

 


به گزارش سرویس بین الملل رهیاب نیوز در این گزارش مستنداتی از کتاب " تاریخ آل سعود" نوشته ناصر السعید نویسنده عربستانی نشان داده می شود که خیانتهای آل سعود به مسئله فلسطین با دلایل اثبات شده است. این نویسنده بعدها توسط اطلاعات عربستان ترور شد.

در بین این مستندات تصویر نامه ای به خط عبدالعزیز آل سعود به چشم می خورد که در آن فلسطین را به یهودیان بخشیده است. در این نامه آمده است:


" من سلطان عبدالعزیز عبد الرحمن آل فیصل آل سعود نزد  سِر پرسی کوکس نماینده بریتانیای کبیر، هزار بار اقرار و اعتراف می کنم که از نظر من هیچ مانعی برای بخشیدن فلسطین به فقرای یهود یا غیر آنان بدان گونه که بریتانیا صلاح می داند وجود ندارد و من هرگز تا روز قیامت از نظر بریتانیا سرپیچی نخواهم کرد."

 

نسخه اصلی این دستخط در مرکز مستندات بریتانیا در لندن بخش خاور میانه موجود است.

جون فیلیپی مشاور و کارشناس اطلاعات انگلستان در کتاب خود درباره این مدرک می نویسد: در همایش " العقیر" ابن سعود نزد من شکایت کرد و گریان گفت که انگلستان حقوق  500 لیره استرلینی او را قطع کرده و من از او خواستم تا برای اثبات حسن نیت خود نسبت به یهود این کاغذ را بنویسد و وی نیز قلمی از جیبش در آورد و موافقتش را با دادن فلسطین به یهود اعلام کرد!

تصویر زیر عبدالعزیز آل سعود را در کنار سمحا ایرلخ صهیونیستی نشان می دهد که در سال 1945 در ریاض گرفته شده است...

 

نظرات شما عزیزان:

سایت تفریحی و سرگرمی
ساعت3:09---27 ارديبهشت 1393
سلام دوست عزیز
از سایت شما دیدن کردیم.سایت خیلی خوبی دارید.
ازتون میخوام که به سایت ما هم سری بزنید*http://www.web.softbaz.ir* و ما رو با اسم سایت تفریحی و سرگرمی سافت باز لینک بکنید و به ما اطلاع دهید تا شما رو لینک بکنیم.

http://www.web.softbaz.ir
http://www.softbaz.ir

با تشکر - مدیریت سایت سافت باز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 24 ارديبهشت 1393برچسب:, | 18:43 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |