عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: رئیس‌جمهور خود برگزارکننده انتخابات است و باید از حرکاتش بی‌طرفی احساس شود؛ اینکه عده‌ای از هواداران آقای هاشمی نیز جلوی در وزارت کشور جمع شوند در شأن وی نبود.


حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با فارس، به حضور هاشمی و احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم اشاره کرد و اظهار داشت:‌ از صحبت‌های آنها چنین بر می‌آید که به طور جدی در صحنه هستند و می‌خواهند به هر قیمتی شده زمام امور کشور را به دست بگیرند و در این راستا تلاش می‌کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: این دو جریان تلاش می‌کنند در قدرت حضور یابند ولو اینکه مغایر با قانون باشد که جای تأسف است؛ از این رو باید پرسید آیا باید برای رسیدن به یک هدف ولو مقدس با اسباب و ابزار غیرقانونی، وارد شد؟

وی ادامه داد: ما همیشه گفته‌ایم هدف وسیله را توجیه نمی‌کند و هرچه مقدس باشد باید اسباب آن هم دارای پاکی و قداست باشند.

ابراهیمی یادآور شد: حرکت دولت با حضور در وزارت کشور و همچنین شخص آقای احمدی‌نژاد که نفر دوم سیاسی کشور هستند در شأنشان نبود، وی نقش محافظ را ایفاء می‌کرد.

عضو جامعه روحانیت مبارز ابراهیمی با بیان اینکه رئیس‌جمهور خود برگزارکننده انتخابات است و باید از حرکاتش بی‌طرفی احساس شود، افزود: اینکه عده‌ای از هواداران آقای هاشمی نیز جلوی در وزارت کشور جمع شوند در شأن وی نبود و تصورم این است لحظات آخر می‌خواستند موج تبلیغاتی بیافرینند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:, | 16:0 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |