حاج آقا ابراهیمی ....

طبق برنامه اعلام شده امروز 5 شنبه در مسجد حجت (عج) مراسم عمامه گذاری هفت تن از طلاب حوزه علمیه رسول اکرم (ص) شهرستان هفتکل برگزار شد.


 

 

 

 در این مراسم با شکوه، آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حاجتی مدیر حوزه های علمیه استان و حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی، امام جمعه شهرستان آبادان و تنی چند از روحانیون مرکز استان به عنوان میهمانان این برنامه بودند.

 

 

 

در آغاز این مراسم حجت الاسلام والمسلمین خلیلی امام جمعه شهرستان هفتکل ضمن عرض خوش آمدگویی به حاضرین برنامه خطاب به آیت الله جزایری فرمودند: شهرستان هفتکل از جمله شهرهایی است که مردم آن در همه صحنه ها حضور پرشور دارند؛ بخصوص در انتخابات 24 خرداد و همچنین در راهپیمایی 22 بهمن  امسال که نشان دادند تا آخرین نفس پای انقلاب خود هستند.

 

 

 

ایشان در ادامه از تلاش های حاج آقا ابراهیمی که سنگ بنای این حوزه را پایه گذاری کردند، تشکر کرد و در پی عرایض خود بار دیگر به تعطیل شدن پروژه جاده خروجی هفتکل و عدم تعهد وزارت نفت برای تکمیل این طرح عمرانی اشاره کرد.

 

 

 

سخنران بعدی این مراسم حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسین خلیلی بودند که ضمن خیرمقدم به حاضرین، حوزه علمیه رسول اکرم (ص) هفتکل را یکی از حوزه های برتر استان معرفی کرد ،که در سال 1385 با الطاف آقا امام زمان و به دست حاج آقا ابراهیمی ابتدا کارش را در یک منزل اجاره ای شروع کرد و در یک برهه ی زمانی در دفتر امام جمعه و هم اکنون قریب به سه سال است که در ساختمان قدیمی جهاد کشاورزی مستقرمی باشد.

 

 

 

ایشان در ادامه با اشاره به اینکه ساختمان جدید حوزه علمیه در حال احداث است، از همه مردم درخواست کرد که برای اتمام محل جدید حوزه از نظر مالی همکاری کنند.

 

 

 

شیخ حسین خلیلی افزود: این حوزه 90 طلبه دارد که از پایه یک تا هفت مشغول تحصیل می باشند، که انشاالله امروز هفت تن از طلاب این حوزه معمم می شوند.

 

 

در ادامه این برنامه آیت الله موسوی جزایری به ایراد سخن پرداختند. ایشان فرمودند : خدا توفیق داد که باز مردم هفتکل را ببینیم آنهم در این شب مقدس که شب آقا امام زمان (عج) است.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه سخنان خود، کار طلاب را ادامه راه شهدا بیان کردند. ایشان با اشاره به اینکه ایام نوروز و دهه فاطمیه با هم مقرر شده درخواست کردند که عید و سفرها نباید طوری باشد که ایام فاطمیه از یاد برود.

 

 

 

سخنران پایانی این مراسم حاج آقا ابراهیمی بودند. وی بیان کرد خدا را شکر می کنم که شهرستان پر افتخار هفتکل که مردمی مومن و علاقه مند به روحانیت و ارادت خاص به آیت الله موسوی جزایری دارند، به نفس آقا امام زمان (عج) امروز آثار و برکات را در این شهرستان می بینیم ؛ چرا که وقتی که وارد هفتکل شدیم یک طلبه بودیم ، ولی الآن 90 طلبه فقط در حوزه علمیه این شهرستان در حال تحصیل می باشند که این از نفس آقا و ارادت آیت الله جزایری و حاج آقا حاجتی می باشد. وی در پایان از جهاد کشاورزی به خاطر در اختیار قرار دادن ساختمان برای استقرار حوزه علمیه تشکر و قدردانی کرد.

 

 

اسامی طلابی که معمم شدند، به شرح ذیل می باشد:

 

1-    حجت الاسلام والمسلمین شیخ احمد زندی دره غریبی


2-    حجت الاسلام و المسلمین شیخ مظلوم افراخته


3-    حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی ایاسه


4-    حجت الاسلام والمسلمین شیخ رضا پیرامون


5-    حجت الاسلام والمسلمین شیخ ایمان قریشوندی


6-    حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسین راشدی اصل


7-    حجت الاسلام والمسلمین شیخ عبدالله محیسن

 

 

 

 

 

  خبرگزاری هفتکل ندا

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 23 اسفند 1392برچسب:, | 15:31 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |