تردد خودروهای برقی از سال آینده در خیابان‌های تهران

در تشریع این خبر و سیاستهای شهرداری تهران مبنی بر راه اندازی خطوط برقی به عنوان یکی از سیاست های اتخاذ شده در این زمینه اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح  هم اکنون در مرحله  مطالعات بوده و پس از اتمام مطالعات و تصویب اعتبار لازم از سوی شورای  شهر اجرایی خواهد شد.
 
 وی با بیان  راه اندازی 2 خط برقی اتوبوس در سال 93 و 94 افزود: کاهش آلودگی هوا،  استفاده از سوخت پاک و امکان تردد بیشتر به جهت عبور از مسیر خاص و نیز کارایی بیشتر به دلیل برخورداری از سیستم متصل به برق از مهمترین مزایای به کار گیری خطوط برقی است.
 
مدیر عامل اتوبوسرانی شهرداری تهران با اشاره به سابقه تردد اتوبوس های برقی در تهران، عمر بالا و فرسودگی اتوبوسهای این خطوط را مهمترین عامل تعطیلی  آنان در 2 سال گذشته عنوان کرد و گفت: نیمه جنوبی شهر و خیابان شهدا به جهت برخورداری از پتانسیل بیشتر به عنوان مسیر احتمالی راه اندازی این خطوط در نظر گرفته شده است.
 
سنندجی خاطر نشان کرد: طول خطوط، میزان جا به جایی مسافر و تعداد اتوبوس های به کار گرفته شده پس از اتمام مطالعات در پایان اسفند ماه مشخص خواهد شد.
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 15 اسفند 1392برچسب: تردد ، خودرو ، برقی ، شهرداری ، تصویب, | 21:40 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |