مجید ایگدر رئیس اداره ورزش هفتکل شد

بالاخره بعد از کش و قوس های فراوان و جنجالهای خبری پی در پی، رئیس اداره ورزش هفتکل با وجود تقلای بیش از اندازه برای ماندن در این پست ،سکان هدایت را به مجید ایگدر داد.

مجید ایگدر که سابقه داوری در لیگ برتر فوتسال کشور و لیگ های فوتبال ایران را دارد امروز در پی حکمی از طرف کیانی زاده مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان هفتکل منصوب شد .

گفتنی است در سال نود که بیژن نریموسی سکان هدایت تربیت بدنی وقت را از هاشم بهرامنژاد تحویل گرفت اکثر ورزشکاران و برخی از چهره های فرهنگی هفتکل به دیده ی شک به این انتصاب نگاه کرده و معتقد بودند ایشان با اخلاق تند خود نمی تواند ورزش این شهرستان را اداره کند و متاسفانه همینگونه هم شد زیرا اکثر ورزشکاران از میادین ورزشی فاصله گرفتند .

به هر حال برای مجید ایگدر آرزوی بهروزی و موفقیت در این مسئولیت جدید داشته و از زحمات آقای نریموسی نیز تقدیر می نماییم و امیدواریم ایشان تجربه دوسال فعالیت خود در اداره ورزش هفتکل را همچون چراغی پیش روی خود گذاشته و با سعه ی صدر ، گذشت ، تعامل و هم اندیشی با مشاوران مختلف آینده ی روشنی برای خود رقم زده و بعنوان یک مدیر کارآمد نام خود را در آینده این شهرستان ثبت نماید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 27 بهمن 1392برچسب:, | 21:5 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |