ضرورت ترویج حجاب ایرانی-اسلامی در جامعه

آیت‌الله محمد جواد فاضل لنکرانی عصر امروز  در دیدار با جمعی از مسئولان مرکز تحقیقات و طرح‌های کاربردی حجاب ریحانه النبی (ع) ضمن تبریک فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر اظهار کرد: باید موضوع  حجاب را از خانواده روحانیت شروع کرد زیرا ممکن است طلاب به دلیل اینکه خود نسبت به موضوعات  آگاهی دارند از فرهنگ آن غافل شوند.
وی با اشاره به اینکه حجاب باید در خارج از مرز های جمهوری اسلامی ایران نیز ترویج شود خاطر نشان کرد: منع ورورد دختران به مدارس از فعالیت های دشمن برای ضربه زدن به حجاب در کشورهای مسلمان است.
آیت‌الله فاضل لنکرانی خاطرنشان کرد: اقداماتی که در مرکز ریحانه النبی انجام می شود بسیار مهم و اساسی است و آثار و برکات بسیار زیادی را برای جامعه به همراه داشته است.
استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه هر فعالیتی برای ترویج حجاب بسیار قابل تقدیر است تصریح کرد: تحقیقات و تالیفات مناسبی در مورد حجاب در این مرکز انجام می‌شود که گسترده شدن و توسعه یافتن این برنامه‌ها جای خرسندی دارد.
رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) تصریح کرد: دشمن برای تسلط به جامعه اسلامی بدحجابی و بی حجابی زنان را بیش از پیش دنبال می کند.
وی با اشاره به اینکه باید به مروجان حجاب در جامعه بها داده شود خاطر نشان کرد: دشمن از دیر باز در تلاش بوده حجاب را از سر زنان و دختران مسلمان بر دارد که این موضوع بحث امروز نیست و ریشه در تاریخ دارد.
آیت الله فاضل لنکرانی عنوان کرد:‌ ترویج حجاب در جامعه می‌تواند انقلاب را بیمه کند و توجه بیش از اندازه رسانه‌های بیگانه نسبت به حجاب در ایران ، صحت این مسئله را نشان می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه هرچه بیشتر به موضوع  نهادینه کردن حجاب پرداخته شود بنیان انقلاب محکم تر می‌شود و این اقدام باید به صورت شایسته صورت بگیرد افزود: باید حجاب از منظر، دلالیل نگرانی های غرب از حجاب زنان، علاقه مندی زنان دنیا به حجاب و شبهات مربوط به حجاب مورد بررسی قرار بگیرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 16 بهمن 1392برچسب:, | 22:31 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |