خدا حافظی با صالح بیگی فرماندار جدید در راه است !......

صالح بیگی کیفش را ببندد، فرماندار جدید در راه است !......

امروز خبری در محافل سیاسی شهر پیچید و هم باعث خوشحالی و هم ناراحتی شد. خوشحالی از این بابت که بالاخره استاندار خوزستان صدای مردم هفتکل را شنید و تصمیم  گرفت سکان هدایت کشتی طوفان زده  و به گل نشسته هفتکل را از دستان ناکارآمد صالح بیگی ستانده و به شخص دیگری واگذار نماید. اما ناراحتی از این خبر هم از این بابت است که شنیده شد شخص مورد نظر استاندار هیچگونه تجربه ی مدیریتی نداشته  و شناختی از مسائل و مشکلات هفتکل نیز ندارد .

بر اساس شنیده ها دکتر جلیلی نیز با این انتصاب مخالف است .به هر حال امیدواریم استاندار محترم و مردمی خوزستان شرایط ویژه هفتکل را در نظر گرفته و با انتخاب فردی با تجربه این کشتی به گل نشسته که ماحصل مدیریت ناکارآمد و دوساله ی مهندس صالح بیگی است را از گرداب مشکلات نجات دهد نه اینکه با آزمایشگاه قرار دادن هفتکل این شهر را در انبوه مشکلات کنونی و آینده غرق نماید.

از دکتر جلیلی نماینده توانمند هفتکل نیز انتظار می رود جلوی چنین انتصابات بدون برنامه  را گرفته و با هماهنگی دکتر مقتدایی فردی توانمند و با تجربه را برای این مهم پیشنهاد دهد و اگر قرار است کم تجربه ها سکان هدایت این شهر تشنه ی توسعه را بدست بگیرند بهتر است از کم تجربه های بومی استفاده شود که حداقل شناخت بهتری از بافت قومی و سیاسی این شهر دارند .

گفتنی است ظاهرا هفته ی آینده مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری هفتکل برگزار خواهد شد .

اما نکته ای که شاید کمی مضحک به نظر بیاید انبوه بنر و پارچه نوشته های سوری است که در چند روز اخیر در حمایت از مهندس صالح بیگی به در و دیوار فرمانداری آویزان شده است .هر چند که افراد حامی در هر دوره   گذاری حمایت خود را از فردی که قرار است تعویض شود اعلام می کنند و از مواهب آن نیز بهره مند می شوند و یکی دو ماهی نیز ناهار را میهمان فرماندار و دیگر مسئولین هستند و باز هم تکرار این سیکل و حلقه زدن دور مسئول و فرماندار بعدی ....

پایگاه اطلاع رسانی شهرستان هفتکل


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 15 بهمن 1392برچسب:, | 23:8 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |