از توپ فوتبال شدن بین ادارات تا فرار یک مسئول از پاسخگویی!

در پی درخواست امام جمعه هفتکل در خطبه های نماز جمعه، مبنی بر پاسخگویی مسئولین به مردم در دهه فجر، اولین شب از این جلسه برگزار شد.

  اولین جلسه گزارش عملکرد و پاسخ به سوالات مردم توسط مسئولین، با حضور ۷ تن از مسئولین ادارات هفتکل در مسجد جامع حضرت حجّت(عج) برگزار شد.

در این مراسم که روسای ادارات آب و فاضلاب شهری، آب و فاضلاب روستایی، آموزش و پرورش،‌برق، ارشاد،امور عشایر و رئیس دانشگاه پیام نور حضور داشتند، در رابطه با مسائل مختلف مربوط به این ادارات بحث و از سوی مردم سوالاتی پرسیده شد.

احمدی مسئول ستاد دهه فجر هفتکل،‌ در ابتدا ضمن تبریک دهه فجر، گفت: از آنجایی که امام جمعه محترم در خطبه های نماز جمعه درخواست کردند، که مسئولین در ایام دهه فجر در مسجد جامع حضور یابند و پاسخگوی مردم باشند، ستاد دهه فجر شهرستان وظیفه خود دانست در این رابطه برنامه ریزی کند و امشب این جلسه با حضور تعدادی از مسئولین برگزار می شود که امیدواریم برای پیشرفت شهرستان موثر باشد.

مسئول ستاد دهه فجر، همچنین از حضور دیگر مسئولین از جمله شهرداری و اعضای شورا در شب های آینده و فرماندار در روز جمعه ،‌جهت پاسخگویی به سوالات مردم خبر داد.

سخنان مسئولین و پرسش و پاسخ های این جلسه، در بخش های جداگانه ای انتشار خواهد یافت،‌اما همانطور که انتظار می رفت،‌این مراسم خالی از مسائل حاشیه ای نبود که به برخی از آنان در زیر اشاره می کنیم:

* یکی از مردم انتقادی نسبت به مشکل فاضلاب داشت و با لحنی تند خود را تشبیه به توپ فوتبالی کرد که برای حل مشکل فاضلاب منزلش بین اداره آب و فاضلاب  و شهرداری پاس کاری می شود!

* تعداد مسئولینی که قرار بود در این جلسه پاسخگوی مردم باشند ۸ نفر بود،‌اما یکی از مسئولین در همان دقایق ابتدایی برنامه، جلسه را ترک کرد تا به نوعی از پاسخگویی به سوالات و ارائه گزارش به مردم فرار کند.

* برای این جلسه اطلاع رسانی مناسبی انجام نشد،‌به همین دلیل استقبال خوبی از سوی مردم صورت نگرفت.

* اصلانی عضو شورای شهر،‌ که در بین مردم نشسته بود، در چند مورد در دفاع از مردم با مسئولین وارد بحث می شد و حتی خود چند سوال از مسئولین پرسید.

* اولین انتقاد و سوال جلسه توسط حجت الاسلام والمسلمین خلیلی امام جمعه شهرستان مطرح شد. وی ضمن انتقاد از مشکل فاضلاب شهرستان، این مشکلات را جزئی و قابل حل با تکیه بر نیروی درون شهرستان دانست و به مسئولین توصیه کرد،‌  با کار جهادی می توان بسیاری از مسائل جزئی و البته آزار دهنده در شهر را حل کرد و نباید همه مسائل و مشکلات را کلی و در گرو تصمیمات استانی و کشوری دانست.

* کاظمی مسئول امور عشایر شهرستان،‌ از ابتدا تا انتهای جلسه صحبتی نکرد و سوالی هم از وی پرسیده نشد و به نوعی ساکت ترین مسئول حاضر در جلسه بود. البته از حضور وی تا آخر جلسه باید تشکر کرد چرا که سخنرانی نکردن و سوال نپرسیدن از وی به دلیل خاص بودن امورات مربوط به بخش تحت مدیریت وی بود.

 

هفتکل نیوز


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 15 بهمن 1392برچسب:, | 22:20 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |