پیرمرد فریاد می زد از فقر مردم عکس می گیرید

کسی به سختی خودش را به ما رساند و گفت:اقای احمدی نژاد به مردم یارانه داد این آقا دارد به اسم سبد کالا از مردم یارانه می گیرد این 7 هزار تومان های این جمعیت شاهد این مدعاست. او می گوید:خوزستانی که این استقبال را از رئیس جمهور به عمل اورد حقش نیست برای یک سبد کالای 40 هزار تومانی اینقدر حقیر شود.

 پیرمردی خمیده در صف طولانی سبد کالا می گفت از ساعت 2 بامداد آمده است تا مثل روز گذشته دست خالی باز نگردد،کسی فریاد می زد از فقر مردم عکس می گیرید؟

مردی که 30 سال دارد خسته از ساعت ها انتظار می گوید:کاش به جای این کار پولش را می دادند تا اینقدر مردم اذیت نمی شدند.

او که به خسته و در فشار جمعیت حرف می زد ادامه داد:لااقل چندین فروشگاه را اعلام می کردند .

 

وی افزود:قرار بود یک ریال از مردم نگیرند اما شاهد هستید که 7 هزار تومان از مردها  و 4 هزار تومان از زن ها دریافت می کنند.

پیرمردها و پیرزنها و معلول ها هم در این صف های طولانی دیده می شوند مردم می گویند دیروز چندنفر  زیر دست و پا له شده اند

مردی میانسال می گفت از سوسنگرد آمده تا سبدکالا بگیرد.

اینجا اسمش فقط صف است اما به خاط اینکه تدارک لازم دیده نشده است جمعیت موج می زند آشفته و درهم تا آنجا که مامورین نیروی انتظامی هم توفیق چندانی در نظم دادن نداشته اند.

پیرمردی که می گفت پدر دو شهید است به فروشگاه های دیگر هم سر زده بود که گفته بودند اینجا فقط مال فرهنگی ها است و جای دیگر هم گفته بود اینجا فقط مال نظامی ها است.

مردی فریاد می زند این  چه اوضاعی است ببنید روسری و چادر زنها زیر دست و پا است.

"این سبد را نمی دادند بهتر بود این چه برنامه ریزی است"کسی از آن دور دارد داد می زند فشار جمعیت نمی گذارد به من نزدیکتر شود

جوانی عصبانی می گفت:این شیوه توزیع مسخره بازی نام دارد دولت شورش را در آورده است.

کسی از ساعت 3 بامداد امده می گوید نظم اینجا با 4الی 5 مامور حل می شود؟کاش نظم این کار را به بسیج واگذار می کردند و مساجد را محل توزیع می کردند.

وی ادامه داد: کجای این سبد رایگان است؟ فروشگاه دارد پول می گیرد ولی عیب ندارد با این اوضاع می ترسیم کسی کشته بشود!

کسی صدا می زند:اقای روحانی که مدعی است دولتش مردمی است این باید وضعیت مردم باشد؟

اقای عبدالخانی می گوید:این تقصیر روحانی نیست مسئولین اهواز ضعف دارند.

کسی به سختی خودش را به ما رساند گفت:اقای احمدی نژاد به مردم یارانه داد این آقا دارد به اسم سبد کالا از مردم یارانه می گیرد این 7 هزار تومان های این جمعیت شاهد این مدعاست.

او می گوید:خوزستانی که این استقبال را از رئیس جمهور به عمل اورد حقش نیست برای یک سبد کالای 40 هزار تومانی اینقدر حقیر شود.

جوانی که می خواهد از رئیس جمهور دفاع کند وارد بحث می شود و می گوید:نیت خوبی داشته اقای روحانی ولی کار خوب  از آب در نیامد ببنید چقدر دارد دعوا می شود.

او گفت جای اینکارها کار برای ما بوجود بیاورد سر ماه باید 200 هزارتومان اجاره بدهم الان دو روز است بیکارم این سبد به چه دردم می خورد؟

این خانوم ها از ساعت 6 صبح آمده اند در این سرما همه می نالند و می گویند:خسته شدیم از این کارها و بی برنامگی ها که می بینیم

کسی از آنها می گوید: روز دوم  است که  می آییم سر صف ولی دست خالی بر می گردیم.

زنی می گوید:من زیر پوشش کمیته امداد هستم داخل فروشگاه چهار هزار تومان باب حق کارگر دریافت کرده اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 14 بهمن 1392برچسب:سبدکالا , خوزستان , ایذه , شادگان , تجمع , ازدحام , نیروی انتظامی , تصاویر , هفتکل, | 23:55 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |