کنسرت موسیقی مختلط

حوزه علمیه امام خمینی قوچان در اعتراض به برگزاری کنسرت موسیقی مختلط همراه با رقص در این شهرستان بیانیه‌ای صادر کرد.

در قسمتی از این بیانیه آمده است: با کمال تأسف اجرای کنسرت مختلط همراه با رقص در شهری که نام علما و شهدایش آوازه تمامی ایران است دل امت حزب‌الله، ولایت‌مدار و شهیدپرور قوچان را به درد آورد؛ مراسم و کنسرت اجرا شده‌ای که برخاسته از شهوت‌ها و هوس‌ها بوده و خون امت حزب‌الله را به جوش آورده است.

این بیانیه ادامه می‌دهد: در حالی که این روزها سخن مطرح مسئولان بلندپایه نظام از جمله شخص رئیس جمهور، دلسوزان نظام و مراجع معظم تقلید، حول محور «گسترش فرهنگ حجاب و عفاف» بوده و در این راستا شاهد ابلاغ و دستور رئیس جمهور مبنی بر اهمیت مقوله عفاف و حجاب در جامعه اسلامی و لزوم اهتمام به آن هستیم شاهد پاره شدن حریم قانون و اخلاق در اجتماعی از دختران و پسران در کنسرت آن هم با مجوز رسمی دستگاه‌های فرهنگی و نظارتی بودیم.

این بیانیه با تاکید بر اینکه قوچان تجلی غیرت، عفت، ولایتمداری و ایثار بوده و یاد و خاطر عالمان بزرگی چون آقا‌نجفی‌قوچانی، شیخ عباس هاتف‌قوچانی و دلاورمردانی چون شهیدان یوسف کلاهدوز، بابا‌رستمی و موسوی‌قوچانی را در خود دارد، تصریح می‌‌کند: چگونه می‌توان ذهن پرابهام جوان امروزی را آرام ساخت، که اختلاط دختر و پسر با حجاب نامناسب، با فرهنگ چه سنخیتی دارد؟ این است پرورش جوانان خداجو که رهبر فرزانه انقلاب آن را فتح‌الفتوح امام راحل عظیم‌الشأن می‌دانند؟!

این بیانیه تصریح می‌کند: راه‌اندازی صدها شبکه ماهواره‌ای، توزیع صدها هزار سی‌دی مبتذل و رواج انواع و اقسام شیوه‌های بی‌بندوباری تنها راهی بود که دشمنان خارجی برای مقابله با ملت ما انتخاب کردند اما این بار سلاح ما خواب‌آلودگی و غفلت مسئولان بود.

این بیانیه اظهار می‌دارد: امیدواریم دیگر شاهد اینگونه مراسم‌های ناپسند و به دور از شأن و منزلت مردم غیور و شهیدپرور شهرستان قوچان نباشیم.

این بیانیه در پایان تاکید می‌کند: ما طلاب و روحانیون حوزه علمیه امام خمینی قوچان این عمل قبیح را به شدت محکوم کرده و هشدار می‌دهیم با چنین اعمالی، خون امت حزب‌الله را به جوش نیاورید؛ نمی‌خواهیم خون شهدا زیر رقص و آواز اشخاصی معلوم‌الحال لگدمال شود و این هشدار را به منزله ‌اتمام حجت اعلام می‌کنیم و در صورت ادامه ‌این روند از هر شخص حقیقی یا هر ارگان حقوقی، خشم خود را به گونه‌ای دیگر ابراز می‌کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 3 بهمن 1392برچسب:, | 22:41 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |