چرا مشایی باید تایید صلاحیت شود!؟


این باید ، یک نظر ، آنهم از نظر گاه یک شهروند است و الزامی در آن نیست و نگارنده هم جایگاهی برای این الزام ندارد!
 دلایلی برای این باید دارم .
اگر چه شورای محترم نگهبان به حق می تواند  ایشان را رد صلاحیت نماید ، آنهم فقط و فقط به یک دلیل ، کسی که از نظر مقام معظم رهبری ، صلاحیت معاون اول رییس جمهوری را ندارد ، ابداً صلاحیت ریاست جمهوری را ندارد !! اما می توان با تایید صلاحیت آقای مشایی نتایج بهتری گرفت .
1 - این روزها آقای احمدی نژاد ، در سخن پراکنی های نامرتبط خود ، گاهی به نعل می زند و گاهی به میخ  و آنچنان تناقص در گفته هایش پیداست ، که آدم در آن می ماند که آیا ایشان واقعاً 8 سال رییس جمهور یک  کشوری با این عظمت فرهنگی بوده است !؟
از یک طرف می گوید  مرا تهدید می کنند ونمی گذارند  کار کنم و از طرفی می گوید شما عددی نیستنید که جلوی مرا – به نماینده گی از ملت – بگیرید !
آقای رییس جمهور بیشتر به کسی می ماند که چشمانش را بسته ، شمشیر تیز و برهنه ای در دست دارد و با یک آهنگ خاص ، حرکات موزونی دارد و به هر سمتی شمشیر می کشد !
 خدا میداند  با این شمشیر کشیدن ها چه اتفاقاتی می افتد !
 خواه ناخواه عدم تائید صلاحیت آقای مشایی ، مریدش ، محمود خان را به واکنش وا میدارد و این واکنش ، می تواند حرکتی نا بخردانه  باشد که برای نظام ایجاد هزینه شود .
این  8 سال و خصوصاً 4 سال دوم ریاست جمهوری ایشان ، از این حرکات بسیار بوده و نظام متحمل هزینه های سنگینی برای این اقدامات بعضاً کودکانه شده است .
پس تائید صلاحیت آقای مشایی ، می تواند بخشی از این هزینه ها را کاهش دهد .
2 - نظام مقدس جمهوری اسلامی ، بعداز انتخابات پر حاشیه سال 1388 ، برای این انتخابات ، به مشارکت حداکثری نیاز دارد ، لب کلام  ، عده و شماره ، تعداد رای دهنده گان ، می تواند امتیاز بزرگی برای نظام باشد .
تائید صلاحیت  آقای مشایی ، بلاخره ، تعدادی رای ، ولو  اندک را در سبد انتخابات می ریزد و این می تواند امتیاز باشد  به هر حال آقای مشایی  در تیم دولت طرفدارانی دارد .

این همه مجیز گو ، اینهمه وبلاگ نویس و سایت  گردان ، اینهمه روزنامه های رنگ و ارنگ خورشید و ماه و ستاره وچه وچه ، اینهمه کارمندانی  که جدیداً استخدام شدند و اینهمه سیم کارت رایتل و کارت هدیه زنده باد بهار خبرنگاری در یافت شده ، و  ای بسا ، حرکاتی دیگر مانند تداوم سفرهای انتخاباتی ریاست جمهور و مراسم پرچم گردانی ، شاید  تعداد رای دهنده ها به مشایی  را زیاد کند ودر نهایت ، هر چه تعداد شرکت کننده بیشتر باشد ، سبد رای نظام سنگین تر خواهد بود.

***
 آقای مشایی رای لازم برای انتخاب شدن  را کسب نمی کند . جای هیچگونه نگرانی نیست !
صدای طبل است و از دور خوش یا ناخوش ، که ارزانی  طرفدارنشان ولی به نظر بنده ایشان رای نمی آورد و بهتر است شورای محترم نگهبان با عدم صلاحیت ایشان از او  یک بت نسازد .
اوکه رای آوردنده نیست ، فردا می گوید ، اگر تایید می شدم ، 50 میلیون رای داشتم . یعنی 100% مشارکت و 100%  رای ...
 این حرف ها که کنتور نمی اندازد . هم او می زند و هم مریدش محمودخان ، مگر تا حالا نزدند !؟
خواهر آقای احمدی نژاد ، به نام برادر ، نتوانست رای بیاورد. ورزشگاه 100 هزار نفری آزادی ، با آنهمه تبلیغ و اجبار کارمند برای شرکت در متینگ تبلیغاتی آقای مشایی ، تا نیمه خالی بوده .
 حنای آقای احمدی نژآد دیگر رنگ ندارد و او قادر به جمع کردن یاران گذشته خود نیست .
مشایی رای نمی آورد و شورای نگهبان با رد صداحیت او ، در واقع به او امتیاز قهرمان شدن میدهد و این خوب نیست .
 به احمدی نژاد اجازه داده نشد که قاعده بازی را بهم بزند و تا آخرین لحظه هم این اجازه به او داده نمی شود ، اگر چه ایشان تمام تلاشش بر این است که با بهم زدن بازی ، بگوید که نگذاشتند !
او باید در این میدان باشد ، تا آخر ، و با زنده  از دور خارج شود وبرای آقای مشایی  نیز همنطور است .
 شورای نگهبان اجازه بهم زدن  بازی را به او ندهد . او در ورزشگاه آزادی ، اولین شکست دردناک خود را تجربه کرد و به بهشت زهرا ، پناه برد !
از او قهرمان نسازید . او تمام شده است و بگذارید بازی بهم نخورد و او بازنده بیرون برود .  /


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:, | 13:1 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |