آسیب های روابط اجتماعی نادرست

امروزه در شهر های کشورمان رواج پیدا کرده است که قبل از ازدواج باید پسر و دختر به شناخت کافی از هم برسند تا بتوانند در کنار هم زندگی را شروع کنند!!!

اما گاهی این رویه درست نمی باشد و در اثر شناخت نادرست طرفین از همدیگر جدا می شوند و از معقوله ای به نام ازدواج پا پس می کشند اما بیماری صعب العلاج روحی که بعدها بر آنها وارد می شود هیچ وقت از آنها دور نمی شود.

افسردگی در اشکال ضعیف وقوی می تواند اولین پیامد رابطه ی عاطفی دختر وپسری باشد که برای هم سرمایه گذاری ذهنی و عاطفی کرده اند که در نتیجه سبب حالت بی حسی و کرختی در انجام کارهای روز مره به آنان دست می دهد و هر آنچه که در اطراف آنان می باشد بی معنی و پوچ به نظر می رسد.

اعتیاد به مصرف الکل و مواد مخدر و قرص های روان گردان دومین پیامد این رابطه ی شکست خورده می باشد که دخترها و پسرهای که برای تسکین روح آسیب دیده شان به دنبال مسکنی می گردند که اعتیاد را راه حل مناسبی برای خود می پندارند و از چاله به چاه می افتند.  

روزی فرا خواهد رسید که آنان فکرش را هم نمی کردند که در اثر یک شکست عاطفی به چنین بلای خانمان سوزی دچار شوند و  در اثر یک سهل انگاری در شناخت نادرست ارتباطات اجتماعی در دام  منجلابی می بینندکه هر چه دست و پا می زنند نمی توانند خودشان را بیرون بکشند,این همان چیزی است که دشمنان انقلاب اسلامی ما می خواهند و در راه دستیابی به آن از هیچ چیزی فرو گذار نمی کنند.

اما این ضربه روحی برای گروهی که با خیانت طرف مقابل مواجه می شوند بیشتر است و آنها را در زیر فشار روانی حاصل از جدایی و ویرانی عشقش خرد می کند و برای ارضای احساسات درونی  و بازسازی قدرت له شده اش دست به خودکشی و خودفروشی و بی بندو باری های جنسی می زند.

اینها همان اهدافی است که دشمنان ایران با به بکارگیری رمان های عاشقانه منجر به خود کشی و روسپی گری و فیلم و سریال های نامناسب در شبکه های ماهواره ای و گزارش های تحلیلی در شبکه های خبری فارسی زبان همچون بی بی سی فارسی و رادیو فردا دنبال می کند اما پاسخ ما در برابر این تهاجمات فرهنگی آنقدر کم است که شاید در زیر بار سنگینش له شده ایم پس فرصت را غنیمت شماریم و از امروز به فکر چاره ای اساسی و  برنامه ای دقیق و مدون باشیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 29 دی 1392برچسب:, | 1:38 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |